امکانات رایگان صداوسیما در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما از برچیده‌شدن ۲۰۰ شبکه انتخاباتی خبر داد و گفت: امکانات رایگان صداوسیما همچنان در اختیار نامزد‌های دور دوم می‌باشد.

محمد صالح مفتاح درباره دور دوم انتخابات و سازوکار صداوسیما برای این مسئله گفت: در دور دوم انتخابات ۲۲ حوزه انتخابیه داریم که در ۱۶ استان پراکنده هستند و ۹۰ نامزد برای ۴۵ کرسی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه مشارکت و رقابت برای این دوره هم افزود: برخی برنامه‌های شاخص در دور اول، همچنان پخش خواهد شد و متناسب با دور دوم برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته و در مورد پخش تبلیغات نامزد‌ها نیز برنامه ریزی شده بود شبکه‌های استانی فرصت لازم را در اختیار قرار دهند.

مفتاح با بیان این که ۲۰۰ شبکه انتخاباتی را نخواهیم داشت و همان شبکه‌های استانی وظیفه تبلیغات را بر عهده دارند، گفت: مصوب شده از ستاد انتخابات به‌صورت رایگان امکانات در اختیار نامزد‌ها قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد مردم آگاهانه‌تر دست به انتخاب‌گری بزنند گفت: برای هر نامزد فرصت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

وی گفت: از برنامه‌های دیگر مناظره‌های تلویزیونی را داریم و در هر حوزه انتخابیه به‌صورت ضبطی مناظره‌هایی شکل می‌گیرد که فرم اجرای آن به‌سان دور اول است و به علت محدود بودن نامزدها، انتظار مناظره‌های داغ‌تری را خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار