بازگشت ۳۰۰ واحد راکد و نیمه راکد به چرخه تولید در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۳۰۰ واحد راکد و نیمه راکد استان به چرخه تولید بازگشته است.

استاندار آذربایجان غربی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که  با حضور علی بهادری جهرمی دبیر و سخنگوی دولت برگزار شد با بیان اینکه سفر‌های استانی ریاست محترم جمهوری موجب تحول و شتاب بخشیدن به روند توسعه و آبادانی مناطق مختلف کشور شده است، افزود: در سفر ریاست محترم جمهوری به استان با ارزش ۵۰ هزار میلیارد تومان مصوبه در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی مصوب شد که اتمام بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان را به دنبال داشت.

محمدصادق معتمدیان ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۵ هزار پروژه نیمه تمام مختلف عمرانی در استان به بهره‌برداری برداری رسیده و این مسئله موجب رضایت مندی اقشار مختلف مردم شده است. 

وی حضور میدانی در مناطق مختلف آذربایجان غربی و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک را، از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های استان عنوان و اظهار کرد: علیرغم انباشت بسیاری از مشکلات از سال‌های گذشته، با تمام توان در مسیر رفع این مشکلات گام بر می‌داریم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با ارائه گزارشی از روند برگزاری طرح یکشنبه‌های حمایت از تولید در استان، خاطرنشان کرد: در بازدید‌های هفتگی از واحد‌های تولیدی و همچنین با برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۳۰۰ واحد راکد و نیمه راکد به چرخه تولید بازگشته است. 

معتمدیان همچنین با اشاره به برخی از مشکلات در پرداخت تسهیلات بانکی به فعالان اقتصادی استان مصوب سفر ریاست جمهوری، خواستار پیگیری و رفع این موانع از طریق هیات دولت شد.

مقام ارشد اجرایی استان از همراهی دستگاه قضایی استان با مجموعه دولت در آذربایجان غربی در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم در بخش‌های مختلف، قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.