جاده‌های خراسان رضوی مه‌آلود است

رییس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده‌های اصلی این استان اکنون مه‌آلود و دید افقی رانندگان در این مسیرها محدود شده است.

یوسف بنی اسدی گفت: در حال حاضر مه غلیظ در بزرگراه باغچه- نیشابور در محدوده گردنه شریف آباد، جاده درگز - قوچان در محدوده گردنه تیوان و سراسر بزرگراه تربت حیدریه- باغچه موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بارش در جاده های خراسان رضوی گزارش نشده و ترافیک نیز به صورت عادی و روان در همه مسیرها جریان دارد.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی، فعالیت سامانه بارشی تا روزهای میانی هفته جاری  بیشتر استان را بوسیله بارشهای رگباری همراه با رعد و برق، بارش تگرگ و در نواحی کوهستانی و سردسیر بارش برف همراه با کاهش دما تحت تاثیر قرار خواهد داد، بیشترین حجم بارش ها برای فردا (یکشنبه) با آبگرفتگی معابر و رواناب و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می شود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

برچسب ها: مه گرفتگی ، جاده ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار