افزایش ۸۳ درصدی کشفیات جرایم سرقت در استان بوشهر

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از رشد و افزایش ۸۳ درصدی کشفیات جرایم سرقت در سال جاری در این استان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی صبح روز جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با برنامه ریزی و تلاش‌هایی که صورت گرفت خوشبختانه کشفیات جرایم سرقت استان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۸۳ درصدی داشته و خروجی این اقدامات از جمله با شناسایی و دستگیری تعداد ۹ باند سارقین کاهش میزان سه ۳ درصدی وقوع جرایم سرقت در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده و همکاری شهروندان در رعایت توصیه‌ها و خود مراقبتی در کسب این موفقیت ستودنی است.

این مقام انتظامی استان بوشهر افزود: با وجود همه این تلاش‌ها همچنان سرقت منزل، سرقت از اماکن خصوصی ازجمله سرقت از خانه باغ‌ها و ساختمان‌های در حال احداث. سرقت موتور. سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو. سرقت موبایل. سرقت کابل برق و مخابرات و سرقت احشام دارای فراوانی و یا افزایش در وقوع بوده و همراهی و همکاری بیشتر دستگاه‌ها درانجام صحیح وظایف محوله و شهروندان در خود مراقبتی و رعایت توصیه‌ها مورد نیاز مبرم است. درمان مصرف کنندگان مواد مخدر می‌تواند در کاهش این دسته از جرایم موثر واقع شود.

پلیس استان در تلاش است با رویکرد هم افزایی و با کمک هر بیست و هفت دستگاه دارای شرح وظایف در پیشگیری و همراهی شهروندان ماموریت مهم پیشگیری و مقابله با جرایم سرقت را با جدیت تا پایان سال دنبال کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.