بیش از یک میلیون نفر در ورزش‌همگانی آذربایجان‌غربی شرکت کردند

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت‌های بسیار خوب پارسال در ورزش‌همگانی گفت: بیش از یک میلیون نفر از مردم استان در این برنامه‌ها شرکت کردند.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون نفر در ورزش‌همگانی استان شرکت کردند، گفت: این آمار در کل کشور کم نظیر بوده و نشان دهنده همراهی خوب مردم در اجرای برنامه‌های ورزش همگانی است.

وی با اشاره به اتفاقات قابل توجه در حوزه ورزش‌های‌همگانی آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۲ اضافه کرد: پارسال ۷۵۶ عنوان برنامه همگانی در استان به اجرا در آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این تعداد برنامه در حوزه همگانی، ۱۰۱ برنامه پیاده‌روی‌های خانوادگی در سراسر استان بود که چندین مورد از آنها ار طریق شبکه سه سیما پخش زنده شد.

بیرامی اظهار کرد: پارسال همچنین ۹۲ عنوان همایش کوه‌روی، طبیعت گردی و همایش عمومی ورزشی در جای جای آذربایجان‌غربی به اجرا درآمد.

وی گفت: برگزاری ۵۶ عنوان جشنواره عمومی همگانی، ۸  وبینار و سمینار آموزشی، ۸ آیین تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان و ۲۰۰ برنامه ایجاد پایگاه ورزش همگانی از دیگر اقدامات پارسال در حوزه ورزش‌همگانی در آذربایجان‌غربی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.