۱۰ مصدوم بر اثر انفجار در کوره آجرپزی در مرودشت

رئیس اورژانس فارس گفت: بر اثر انفجار در کوره آجرپزی در مرودشت ۱۰ نفر که همگی اتباع غیر ایرانی بودند دچار مصدومیت و سوختگی شدند.

محمدجواد مرادیان رئیس اورژانس ۱۱۵ فارس اظهار کرد: امروز با اعلام انفجار در کوره آجرپزی در روستای کوشک شهرستان مرودشت، بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

او افزود: در این حادثه ۱۰ نفر که همگی اتباع غیر ایرانی بودند دچار مصدومیت و سوختگی شدند که اقدامات درمانی در محل حادثه به مصدومان ارائه شد و برای دریافت خدمات درمانی پیشرفته به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند. 

انتقال مصدومان به شیراز با بالگرد

مرادیان گفت: با توجه به نیاز تعدادی از مصدومان به دریافت خدمات درمانی پیشرفته تر، هماهنگی‌های لازم انجام شد و در ساعت ۱۱:۲۳ بالگرد اورژانس هوایی شیراز جهت نجات جان مصدومان به پرواز درآمد و ۳ مصدوم حادثه با حمایت درمانی هنگام انتقال، به بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمؤمنین (ع) شیراز اعزام شدند.

رئیس اورژانس فارس تصریح کرد: بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی شیراز به بیمارستان شهید مطهری مرودشت بازگشته و ۳ مصدوم دیگر حادثه را با حمایت درمانی به شیراز اعزام کردند و توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمؤمنین (ع) شیراز منتقل شدند.

او بیان کرد: در پایان ۴ مصدوم دیگر توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس فارس به بیمارستان‌های سوانح سوختگی امیرالمؤمنین (ع) و شهید رجایی شیراز انتقال داده شدند.

مرودشت در فاصله ۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

برچسب ها: سوختگی ، حادثه ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.