خیران سراوانی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند

فرماندار سراوان گفت: خیران این شهرستان چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب جشن گلریزان کمک کردند.

 سعید تجلیلی در جلسه مشارکت خیران در طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد( جشن گلریزان) ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از نیروهای خدوم نظامی، انتظامی و حافظ امنیت در حادثه تروریستی اخیر توسط گروهک جیش الظلم در شهرستان‌های راسک و چابهار گفت: در قرآن کریم به‌وفور در خصوص یاری‌رساندن به‌هم‌نوع سفارش شده و هر فرد مسلمان که ادعای مسلمانی دارد باید به هر نحو و شیوه‌ای به کمک هم‌نوع خود بشتابد.

وی با تشکر از افرادی که در حل مشکلات و مرتفع‌ کردن موانع آزادی زندانیان تلاش می‌کنند، گفت: حادثه خبر نمی‌کند و ممکن است برای هر یک از افراد جامعه پیش آید، بنابراین مشکل اصلی آن است که با گرفتار شدن افراد در زندان؛ خانواده و فرزندان آنان نیز به نوعی مجازات شده و دوری سرپرست خانوار برای آنان مشکلاتی ایجاد می‌کند، بنابراین باید تمامی اقشار دست در دست هم دهند تا با نجات یک فرد در بند خانواده وی در مسیر صحیح و هموار قرار گیرند.

فرماندار سراوان افزود: در سال گذشته با مشارکت خیران نیک‌اندیش تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد واجد شرایط شهرستان به آغوش خانواده‌هایشان برگشتند.

وی اظهار امیدواری کرد که در سالجاری با همت مردم سراوان که در تمام صحنه‌ها همگام با مسوولان قدم برداشته و با حضور پرشورشان در انجام امور خیریه کارنامه درخشان از خود به جای گذاشتند.

 
 

برچسب ها: خیران ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار