محسن رضایی: عیدی صبر ملت ایران و ساکنان غزه در راه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عیدی صبر راهبردی ملت ایران، کودکان و مردم مظلوم ‎غزه در راه است.

 محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «تنبیه متجاوز» نوشت: «به فضل پروردگار متعال، عیدی صبر راهبردی ملت ایران و کودکان و مردم مظلوم ‎غزه در راه است»

 رهبر معظم انقلاب امروز و در خطبه‌های عیدسعید فطر به موضوع شهادت مستشاران ایران در کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی اشاره و فرمودند: در عرف جهانی حمله به کنسولگری و سفارت هر کشور، حمله به خاک آن کشور محسوب می‌شود و رژیم سرتا پا خباثت صهیونیستی باید برای این جنایت تنبیه شود و خواهد شد.

همچنین آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور موثرترین عامل بازدارنده در برابر جنایات صهیونیست‌ها در غزه را قطع روابط اقتصادی و سیاسی کشور‌های اسلامی با این رژیم خواند و اظهار داشت: امروز حمایت‌های آمریکا و کشور‌های غربی و بی‌عملی سازمان‌های بین‌المللی و مجامع حقوق بشری در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه باعث رسوایی بیش از پیش این کشور‌ها و سازمان‌ها شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۲۱:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
دفاع مشروع حق مسلم هست،ازآن جهت که دست دست رامیشویدوسپس دست صورت رامیشوید،بایدیک اقدام،جدی،ضدسازنده داعش ورژیم صهیونیستی پلیدصورت بپذیرد ،مثال:انهدام هوامیماهای،حامل سلاح،باموشک زمین به هواحرارتی ونقطه زن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
در حمله روز سه‌شنبه تروریست‌های جیش‌الظلم به دو خودرو نیروی انتظامی در محور سیب و سوران - مهرستان در سیستان و بلوچستان ۵ مامور فراجا به شهادت رسیدند.
دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره متأسفانه تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نکردند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
صبر ایوب هم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
دیشب در منطقه چه خبر بود؟/ همه جهان منتظر آغاز انتقام ایران هستند!
۰۹:۴۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
دیشب در منطقه چه خبر بود؟/ همه جهان منتظر آغاز انتقام ایران هستند!
شب گذشته آسمان تقریبا تمام ایران و البته آسمان سرزمین های اشغالی به حالت کلییر در آمده بود و همین باعث شد که بسیاری حمله ایران به اسرائیل را قریب الوقوع بدانند، در کنار این ها اخباری هم مبنی بر ترک تل آویو از سوی هیئت های دیپلماتیک غربی و تماس تلفنی وزیر امور خارجه ایران با وزرای کشورهای عربی منتشر شد.در این بین شرکت هواپیمایی لوفت هانزا هم اعلام کرد پروازهای خود به مقصد تهران را به حالت تعلیق در آورده است، مجموع این عوامل نشان می دهد پاسخ ایران اگرچه زمان اش مشخص نیست اما وقوع آن تقریبا قطعی است. در حال حاضر کشورهای منطقه و ایالات متحده، در حالت آماده باش و آماده سازی برای حمله احتمالی ایران قرار گرفته اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
گروهک تروریستی جیش الظلم و حامیانش به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات شوند.
مسئولین خیانتکار فقط فکر مشکلات فلسطین، غزه، لبنان، افغانستان و سوریه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
انتقام
الان منتظرهستند اسرائیل یک جیب نظامی با دوسه سرنشین از مرز لبنان عبور دهند تا حزب الله باارائه چی بزند وصداوسیما مارش پیروزی بنوازد وبگوید اینم ازانتقام وبعدش فیلم درصداوسیما پخش می‌شود فقط دوتا چرخ جیب پنچرشده ودوسرنشین هم آفتابه بدست درحال فرار هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
صبرمومنانه
برخورد قضایی مومنانه
کمک مومنانه
زمین‌خواری مومنانه
معیشت بدمر م مومنانه
ترس مومنانه
دروغگویی مومنانه
اختلاس مومنانه
دست بردار سردار ترسو ها نگو صبر بگوووووترس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
خدایا خودت کمک کن هر وقت دکتر رضایی صحبت میکنه همه باید پناه به خدا ببریم هنوز افزایش ارزش ریال رو داریم درک میکنیم
آخرین اخبار