ترافیک سنگین و پرحجم در آزاده راه قزوین - کرج

رییس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج سنگین و پرحجم بوده و حرکت خودرو‌ها را نیز با کندی کشش روبرو کرده است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در لاین شمالی آزادراه قزوین - رشت نیمه سنگین و آزادراه قزوین - زنجان نیز نیمه سنگین، اما روان گزارش شده است.

به گفته وی، تردد در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج، به ویژه حد فاصل شهر محمدیه تا عوارضی شماره ۲ با کندی کشش روبرو شده و به رانندگی توصیه می‌شود تا با صبر و حوصله و بدون هیچ عجله و شتاب در این مسیر حرکت کنند.

سرهنگ ذاکری منش بیان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم تا با توجه به وضعیت سنگین ترافیکی، هنگام رانندگی ضمن رعایت فاصله طولی و عدم استفاده از شانه اضطرار، از هرگونه توقف در حاشیه راه خودداری کرده و جاده را نیز بخشی از سفر خود تلقی کنند و به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه به استراحت بپردازند.

رییس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: رانندگان ضمن توصیه به فرامین عوامل پلیس راه مستقر در سطح جاده ها، در صورت بروز هر گونه حادثه بلافاصله خودرو خود را به حاشیه راه منتقل کرده و سپس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.