امام جمعه موقت یزدان آباد:

اسرائیل در غزه به اهداف شومش نرسید

حجت الاسلام ایزدی راجع به بحث دنیای اسلام و موضوع فلسطین و غزه و شکست اسرائیل کودک کش گفت: اسرائیل در غزه به اهداف شومش نرسید.

نماز عید سعید فطر یزدان آباد به امامت حجت الاسلام محمدایزدی، امام جمعه موقت این شهر اقامه شد. 

حجت الاسلام محمد ایزدی ضمن تبریک عید سعید فطر و دعوت به تقوی الهی گفت: ماه رمضان،  ماه کسب تقوی و هجرت از گناهان به سوی حسنات است و ماه نزول قرآن، ماه رحمت، برکت، مغفرت و ماه خلاصی از آتش جهنم است و باید این نورانیت و تقوای الهی را حفظ و نگه بداریم.

وی به شعار سال که از سوی رهبری معظم انقلاب( مدظله العالی) جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، اشاره کرد و افزود: اگر مردم در جنگ اقتصادی در صحنه باشند و امورات اقتصادی را در دست بگیرند و دولت هم نظارت کند، قطعا مانند دوران دفاع مقدس که در جنگ سرزمینی و نظامی با حضور مردم دنیا را شکست دادیم، در‌ این جنگ اقتصادی با یاری پروردگار پیروز خواهیم شد.

امام جمعه موقت یزدان آباد راجع به بحث دنیای اسلام و موضوع فلسطین و غزه و شکست اسرائیل کودک کش بیان داشت: اسرائیل در غزه به اهداف شومش نرسید.

وی افزود: هدف اسرائیل، نابودی حماس و‌ آزادی اسرا بود؛ اما شکست خورد و به یاری خدا این رژیم کودک کش رو به زوال است و نابودی او را به فرموده رهبری جهان اسلام، جشن خواهیم گرفت و در بیت الاقصی نماز خواهیم خواند. 

حجت الاسلام ایزدی به بحث جمعیت و جوانی  اشاره کرد و گفت: در کشور طی سالیان اخیر زادوولد کم شده است و نتیجه اش این است که کشور روبه سالمندی می‌رود و درحال حاضر ۱۰ درصد کشور سالمند هستند و کاهش جمعیت برای کشور، تبعات زیادی دارد که قابل علاج نیست و اگر افزایشی صورت نگیرد، قابل جبران نیست.

وی به بحث کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق از سوی اسرائیل و حوادث اخیر در چابهار، راسک، سیب و سوران که از سوی اعیادی دشمن منجر به شهیدشدن عزیزانمان در سپاه و فراجا شده است، اشاره و به شدت این حوادث را محکوم کرد و گفت: دشمنان بدانند به برکت خون شهدا و تدابیر رهبرمعطم انقلاب(مدظله العالی) و هوشیاری نیرو‌های مسلح ما این امنیت پایدار باقی خواهد ماند و دشمن ره به جایی نخواهد برد.

برچسب ها: عید فطر ، نماز عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار