فرزند شهید صیاد شیرازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جوانان ما نشان داده‌اند که علاقه‌مند به ادامه راه شهدا هستند

صیاد شیرازی گفت: جوانان ما علاقه دارند که از خصوصیات‌های شهدا شناخت داشته باشند و این شناخت را در خود پیاده کنند.

مهدی صیاد شیرازی فرزند شهید صیاد شیرازی در حاشیه مراسم بیست و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» که در مسجد امام خمینی (ره) ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اعتقادم بر این است که نسل جوان، نوجوان و مردم ما همه‌شان در مسیر شهدا قرار دارند. جوانان و نوجوانان ما علاقه‌مند هستند که با شناختن مسیر شهدا آن را ادامه دهند و تلاش و همت خود را در این مسیر بگذارند.

وی افزود: جوانان ما علاقه دارند که شناخت از خصوصیات‌های شهدا داشته باشند و این را در خود پیاده کنند و البته عنایت و فضل الهی نیز باید شامل حال افرادی شود که در این مسیر هستند. در همین بچه‌های دهه ۸۰  شخصیت‌هایی هستند که در محور مقاومت و در حوادث گوناگون اسم آن‌ها و راه آن‌ها مانند شهدای دفاع مقدس ما است  و راه باز است و امکان برای حرکت در این عرصه وجود دارد.

وی درباره این موضوع که شهید صیاد شیرازی نمادی از وحدت میان سپاه و ارتش کشورمان بود و نیاز این وحدت در شرایط فعلی چه میزان است، گفت: ما همیشه و از ابتدای انقلاب تا به امروز نیاز مبرمی به اتحاد و همبستگی همه جانبه میان مسئولین داریم. در درجه اول در میان خودشان و در وهله دوم این همکاری و اتحاد میان مردم و مسئولین بسیار مهم و با ارزش است.

صیاد شیرازی در انتها گفت: شعار امسال هم (جهش تولید با مشارکت مردم) این را یادآور می‌شود که برای موفقیت در همه عرصه‌ها از جمله کار‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نقش مردم و اتحاد کلمه میان آحاد اقشار مردم می‌تواند بسیار موثر باشد و همین مشارکت خود یک مولفه قدرت برای پیشرفت همه جانبه در عرصه‌های گوناگون است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
ایشان بر چه اساسی از طرف جوانان کشور صحبت می کنند؟!!جوانان کشور کی ایشان را به نمایندگی انتخاب کردند؟!!
آخرین اخبار