بهره‌مندی بیماران از خدمات بیمارستان ضیایی اردکان

رئیس بیمارستان ضیایی اردکان گفت: در سال ۱۴۰۲ افزون بر چهار صدو سی هزار بیمار از خدمات بیمارستان ضیایی بهره‌مند شدند.

سیدمصطفی سجادی نژاد رئیس بیمارستان ضیایی به خدمت رسانی بدون وقفه در زمینه بیماران اورژانسی، انجام کلیه خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی جهت مراجعین به اورژانس، فعال بودن واحد‌های رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق عمل، بخش‌های بستری، بخش‌های پشتیبانی و... اشاره نمود و آماری از فعالیت‌های صورت گرفته در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ را ارائه داد.

او اضافه کرد: در طرح سلامت نوروزی امسال تعداد ۸۰۶۶ بیمار به اورژانس این بیمارستان مراجعه نمودند که نسبت به ۲ سال گذشته رشد۱۰۰ درصدی داشته است (نوروز۱۴۰۱:چهارهزارنفر) و تعداد ۴۳۷ بیمار در بخش‌های درمانی بستری و خدمت دریافت کرده اند.

سجادی نژاد اظهار داشت:همچنین تعداد اعمال جراحی انجام شده در این مرکز در ایام نوروز، ۲۳۶ مورد عمل جراحی بزرگ و سرپایی و تعداد نوزادان متولد شده ۵۳ مورد می‌باشد. 

او با بیان اینکه کلینیک بیمارستان نیز پذیرای بیش از ۲ هزار نفر در طول طرح سلامت نوروزی بوده و بیش از ۳ هزار بیمار از خدمات پاراکلینیکی اعم از آزمایشگاه، تصویربرداری و ... بهره‌مند شدند تصریح کرد: تعداد موارد دیالیز انجام شده در بخش دیالیز این مرکز ۲۸۰مورد بوده است.

رئیس بیمارستان ضیایی گفت: با آرزوی صحت و سلامتی برای شهروندان عزیز، مفتخریم با همکاری دلسوزانه کلیه پرسنل بیمارستان ضیایی به عنوان تنها بیمارستان در شهرستانی با جمعیت بیش از ۱۷۰ هزارنفر، مراجعین از سایر شهرستان‌های همجوار، مسافرین نوروزی در طرح سلامت نوروزی (۲۹ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۳) بدون وقفه پاسخگوی مراجعین محترم بوده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.