اعلام برنامه‌های روز ارتش

فرمانده لشگر ۱۶ زرهی از برگزاری ۴۰۰ برنامه متنوع در یگان‌های قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی خبر داد.

امیر محمدشفیعی فرمانده لشگر ۱۶ زرهی در نشست خبری به مناسبت روز ارتش گفت: تحریم‌ها را تحمل کردیم تا مهندسان ارتش امروز بتوانند هواپیما‌های نظامی بسازند.

محمدشفیعی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته، هزار و ۸۲ دستاورد داشته است و امروز کشور‌های منطقه مشتری تجهیزات نظامی ما هستند. ناو‌های تولید شده توسط نیروی دریایی ارتش دور دنیا را در ۳۸۶ روز طی کرد و به ایران برگشت. پدافند هوایی ارتش تمام تحرکات هوایی منطقه را تا شعاع ۲۰۰ کیلومتری مرز‌ها رصد می‌کند. تمام تلاش نیروی زمینی ارتش این است که سلاح هایش دور زن، نقطه زن و قابلیت شبکه شدن را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه در یگان‌های قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی گفت: برگزاری مسابقات تیراندازی، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، رونمایی از شناسنامه شهدا، ارسال تیم پزشکی ارتش برای ویزیت رایگان در مناطق محروم، نورافشانی و برگزاری رژه در روز ۲۹ فروردین از جمله این برنامه هاست.

امیر محمدشفیعی اضافه کرد: هزار و ۵۰۰ متر از زمین‌های ارتش را به صورت رایگان برای ساخت درمانگاه و کلنیک پزشکی را اهدا کرده ایم و روز ۲۹ فروردین کلنگ زنی می‌شود.

وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در قزوین به هیچ وجه قصد جابجایی یگان‌های خود را ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.