تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی مراسم نماز عید سعید فطر در زاهدان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی مراسم نماز عید سعید فطر در شهر زاهدان را اعلام کرد.

سرهنگ محمدعلی بزی  ، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی شهروندان عزیز در این ماه پر خیر و برکت اظهار کرد: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسم نمازعید سعید فطر محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی از ساعت ۶ صبح آغاز و تا پایان نماز و روان سازی کامل ترافیک ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی مسیر حرکت نمازگزاران اهل تشیع بیان کرد: در مسیر رفت به سمت محل برگزاری نماز هیچ‌گونه محدودیتی برای تردد در نظر گرفته نشده اما در مسیر برگشت از بزرگراه خلیج فارس - مقابل بیمارستان امام علی (ع) به سمت میدان دکتر حسابی، خیابان بزرگمهر از تقاطع پرستار تا تقاطع دانشجو و خیابان پرستار از پارکینگ تا پل زیر گذر به سمت شهرک غدیر محدودیت تردد به صورت یک طرفه اعمال می‌شود.

وی عنوان کرد: بزرگراه خلیج فارس ابتدای پرستار، انتهای خیابان بزرگمهر و خیابان پرستار جنب مصلی المهدی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان در مورد محدودیت های ترافیکی اعمال شده در مسیر حرکت نمازگزاران اهل سنت نیز اظهارکرد: در مسیر رفت نماز گزاران به محل برگزاری نماز هیچ‌گونه محدودیتی اعمال نخواهد شد اما در مسیر برگشت نماز گزاران، از سمت غدیر شهر به سمت میدان پرستار و از میدان پرستار به سمت میدان امام رضا (ع) طول بلوار بهداشت میدان ترمینال از کمربندی به سمت تقاطع امام خمینی (ره) سرداران شهید نیز به‌صورت یکطرفه جهت خروج اعمال خواهد شد.

وی گفت: با توجه به افزایش حجم ترددها و احتمال وقوع ترافیک نسبتا سنگین رانندگان در مدخل ورودی و خروجی پارکینگ ها از پارک کردن خودرو خودداری و برای جلوگیری از تصادفات احتمالی هرگز بصورت خلاف جهت حرکت نکرده و ضمن رانندگی باسرعت مطمئنه در طول برگزاری نماز با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار