دست خون‌آلود فرانسه در نسل‌کشی غزه

یک مقام فرانسوی که در پارلمان اروپا نیز حضور دارد تاکید کرد فرانسه با ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه دخیل است.

مانون اوبری، نماینده فرانسه در پارلمان اروپا در جریان حضور در برنامه Grand Rendez-Vous از موضع دولت کشورش در قبال جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه که وارد هفتمین ماه خود شده است، انتقاد کرد.

براساس گزارش سی نیوز فرانسه، اوبری که رئیس فهرست حزب چپ گرای «فرانسه سرافراز» در انتخابات آتی اروپا، همدستی فرانسه در کشتار نوار غزه را محکوم کرد و گفت: هرکسی که چشم خود را می‌بندد و شرم دارد آنچه را که در حال رخ دادن در نوار غزه است، مسئولیت سنگینی بر عهده دارد.

وی در این باره گفت: چه کسی بمب می‌اندازد؟ وی با اشاره به عملیات حماس در هفتم اکتبر تاکید کرد که استعمار و نابودی مردم فلسطین از اکتبر گذشته آغاز نشده است. اوبری همچنین از رای ممتنع دولت کشورش در اقدام شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به نفع تحریم ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد و موقعیت کشورش را  شرم آور توصیف کرد.

او خاطرنشان کرد: فرانسه بیش از ۱۰۰۰۰۰ تفنگ مورد استفاده در کشتار مردم فلسطین ارسال کرد. فرانسه نه تنها کاری برای توقف کشتار‌های جاری در نوار غزه که قوانین بین‌المللی آن را نسل‌کشی توصیف می‌کند، انجام نداد، بلکه مسئولیت این نسل‌کشی را بر عهده خواهد داشت. در حالی که ۱۳۹ کشور در جهان کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند، فرانسه همچنان از این کار خودداری می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ سازمان ملل گزینه جنایت جنگی اسرائیل را روی میز گذاشت سوال اینجاست که پس چرا بررسی و رسیدگی نکرده است و بررسی و رسیدگی نمی کند.
۲۰:۱۶ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ سازمان ملل گزینه جنایت جنگی اسرائیل را روی میز گذاشت سوال اینجاست که پس چرا بررسی و رسیدگی نکرده است و بررسی و رسیدگی نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
کشتار کودکان غزه مایه ننگ بشریت است
۱۷:۵۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
کشتار کودکان غزه مایه ننگ بشریت است
بعد از گذشته 6 ماه و 5 روز آمریکا جنایتکار از اقدامات رژیم صهیونیستی جنایتکار در نوار غزه ناامید شده است
به خاطر تجاوزات، جنایات وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 13 هزار کودک در جنگ غزه کشته شده اند.
آمریکا جنایتکار در جنگ غزه جز کشتار دستاوردی نداشته است.
ترامپ در جمع هوادارانش در ایالت اوهایوی آمریکا گفته اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انتخاب نشوم، حمام خون راه خواهد افتاد. کسی چه می‌داند، شاید قرار است پیش‌بینی شهید ابو مهدی مهندس را همگی با چشمان خود ببینیم که گفته بود آمریکا به دست ترامپ از بین می‌رود.
رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان، دست به قمار خطرناکی زده است‌،چرا که نقض صریح قوانین بین‌المللی در این جنایت از یک‌سو و موج محکومیت این اقدام از سوی کشورهای مختلف از سوی دیگر نشان می‌دهد همه چیز برای تأدیب سخت حاکمان شرور اسرائیل کودک‌کش آماده است و ایران بر اساس اصل قانونی ‌مقابله به مثل و دفاع مشروع حق مسلم خود می‌داند که انتقام سخت خود را از اسرائیلی‌ها بگیرد.
برای آنکه پیامدهای حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه دامن آمریکا را نگیرد، سخنگوی کاخ سفید تلاش کرد از هر‌گونه اظهار نظر درخصوص این جنایت تروریستی خودداری کند. این در حالی است که اسکای‌نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داده است که تل‌آویو، واشنگتن را از این حمله مطلع کرده بود. بنابر این آمریکایی‌ها در این جنایت شریک جرم بوده‌اند و باید انتقام پس بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا، انگلیس، فرانسه، هر سه از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در غزه، لنبان و سوریه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار از سال 1917 تاکنون حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی جنایتکار می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
کشورهای غربی جنایتکار از سال 2011 تاکنون به رهبری آمریکا جنایتکار همدست حمله تروریستی در سوریه و ایران هستند
۱۶:۰۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
کشورهای غربی جنایتکار از سال 2011 تاکنون به رهبری آمریکا جنایتکار همدست حمله تروریستی در سوریه و ایران هستند
آخرین اخبار