دکتر قالیباف در پاسخ به تذکر نمایندگان:

وضعیت بازار ارز و دارو در اولویت دستور کار‌های نظارتی مجلس قرار دارد

رئیس مجلس در پاسخ به تذکری درباره وضعیت بازار ارز و دارو، تصریح کرد: در این زمینه گزارش‌های نظارتی تدوین شده که در اولویت کاری نظارتی مجلس قرار دارد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری عنوان کرد: در جلسه علنی ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ در جمع بندی گزارش ماده ۱۰۷ کمیسیون بهداشت در خصوص دارو عنوان کردید که ۴ مرتبه گزارش نظارتی در خصوص دارو در حوزه بهداشت و درمان در صحن علنی داشته ایم و ۲ ماه مهلت داده شد که وضعیت بازار دارو اصلاح شود و همچنین نظارت شدیدتری بر بازار حاکم شود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین تاکید شد که وزارت بهداشت و درمان گزارشی در خصوص وضعیت بازار به صحن مجلس ارائه کند، سوال این است که امروز دو ماه از آن زمان گذشته چه اتفاقی رخ داده است؟ هنوز هم مردم در تهیه برخی دارو‌ها از جمله دارو‌های بیماران پیوندی با مشکلات جدی مواجه هستند که باید فورا رسیدگی شود.

دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر، ضمن تائید اظهارات نماینده تذکر دهنده در خصوص برگزاری جلسه درباره وضعیت دارو، گفت: در این زمینه گزارش دیوان محاسبات به هیات رئیسه و کمیسیون بهداشت ارائه شده و معاونت نظارت نیز گزارش را جمع بندی کرده و کمیسیون بهداشت این موضوع را در دستورکار خود دارد.

رئیس مجلس افزود: در جلسات هیات رئیسه تصمیم گیری خواهد شد که روال جلسات علنی احتمالا به همان روز‌های یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه بازگردد و ما در روز‌های سه شنبه نظارت ستادی خواهیم داشت و موضوع دارو را اولویت کار خود قرار خواهیم داد.

دکتر قالیباف ادامه داد: در رابطه با موضوع ارز نیز که نماینده سیرجان تذکری داد، کمیسیون اقتصادی چند ماه قبل گزارشی درباره وضعیت بازار ارز به دولت ارائه کرد و روز گذشته نیز مجددا نامه‌ای از طرف کمیسیون به دولت ارسال شد که در این رابطه حتما باید جلساتی را با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد برگزار کنیم، چون موضوع مسئله مهمی است بتوانیم آن را به صورت مشترک بین دولت و مجلس حل و فصل کنیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
به تخلفات سازمان بورس هم بررسی و رسیدگی کنید که متأسفانه هر سال علنی و آشکار سود سهام سهامداران دزدی می کند.
۱۱:۱۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
به تخلفات سازمان بورس هم بررسی و رسیدگی کنید که متأسفانه هر سال علنی و آشکار سود سهام سهامداران دزدی می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
وقتی سکه ۱۴ میلیون بود رئیسی می‌گفت جوان چطور مهریه را پرداخت کند؟ امروز سکه از ۴۵ میلیون گذشته!
وقتی سکه ۱۴ میلیون بود رئیسی می‌گفت جوان چطور مهریه را پرداخت کند؟ امروز سکه از ۴۵ میلیون گذشته!
رئیسی در گذشته تاکید داشت که چطور یک جوان می تواند با این افزایش قیمت سکه مهریه همسر خود را پرداخت کند این در حالی است که در آن مقطع قیمت سکه ۱۴ الی ۱۵ هزار تومان بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
امروز با حقوق نمایندگان نمی‌توان حتی نصف یک سکه را خرید!/دیشب دولت و مجلس فقط از هم تعریف کردند، هیچ صحبتی از قیمت دلار و سکه نشد
آن زمان با حقوق یک نماینده می‌شد در ماه سه سکه خرید اما امروز با حقوق ما نمایندگان نمی‌توانیم حتی نصف یک سکه را بخریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
با سلام، ۱۵ عدد از مزایایی که همکاران رسمی و بازنشستگان مخابرات در طول ۱۵ سال خصوصی سازی مخابرات در ۱۸ آبان ۱۳۸۷ از دست داده اند، به قرار زیر می باشد:

۱-عدم ارتقا گروههای شغلی از سال ۱۳۸۷ لغایت ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

۲- حق جذب از سال ۱۳۸۷ لغایت ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

۳-حق تخصص

۴- اضافه کاری

۵- حذف وام صندوق ۶%

۶- حذف وام قرض الحسنه

۷- حذف وام پایگاه

۸- عدم افزایش رفاهیات

۹- مناسبت ها

۱۰-سکه بازنشستگی

۱۱-هزینه درمان بیمه تکمیلی

۱۲-حق لباس

۱۳-حق ورزش

۱۴-وام ۲۰ برابر اندوخته صندوق ۶% هنگام بازنشستگی

۱۵- افزایش سهم بیمه تکمیلی همکاران و بازنشستگان از ۲۰% به ۵۰% و فشار مالی بیشتر.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۸:۱۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
بی مدیریت مخابرات ایران است که پول بن خوار بار سال ها 1401 و 1402 را با مبلغ سال 1400 حساب کردن واریز می کند.
ولی اما پول بیمه تکمیلی، بیمه داندانپرشکی وغیر را مبلغ سال 1401 و 1402 به روز کسر می کند چرا؟
و برای ما بازنشستگان شرکت مخابرات مشکل ایجاد کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
در سال ۱۴۰۲تورم واقعی،بالای ۵۵ درصد بوده. سوال اینجاست که پس چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۲۰ درصد افزایش یافته است.
در سال ۱۴۰۳تورم واقعی،بالای ۶۰ درصد بوده. سوال اینجاست که پس چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۲۰ درصد افزایش یافته است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۷:۱۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
همسرم در بیمارستان امام زمان اسلامشهر عمل شده است مبلغ ۱۸ میلیون تومان بیمه تکمیلی داده است و مبلغ ۵ میلیون تومان خودم پرداخت کردم ولی متأسفانه سازمان تامین اجتماعی اسلامشهر هزینه را که در بیمارستان پرداخت کردم را نمی دهد چرا؟
سازمان تامین اجتماعی اسلامشهر می گوید بیمارستان دولتی است سوال بنده این است که اگر بیمارستان دولتی است پس چرا بیمارستان امام زمان اسلامشهر از بیمه تکمیلی و هم از بنده پول گرفته است.
و این در حالی است که بیمارستان امام زمان اسلامشهر خصوصی است و نه دولتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
تذکر ۲ نماینده: متناسب سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود
تاریخ: ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ – ۱۱:۱۰
دو نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکرات جداگانه‌ای بر لزوم اجرایی شدن قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان تاکید کردند.

تذکر ۲ نماینده: متناسب سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود

به گزارش ایسنا، محمدحسن آصفری نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: در روزهای پایانی عمر مجلس یازدهم قرار داریم از دولت انتظار می‌رود که متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کند انتظار می‌رود سازمان برنامه و بودجه منابع لازم را اختصاص داده و تعیین کند.

وی اضافه کرد: موضوع دیگر لزوم تعیین تکلیف ساماندهی کارکنان دولت است که لازم است سازمان امور استخدامی وضعیت قرارداد کارکنان دولت را مشخص کرده و شرکت‌های واسطه‌ای نیز حذف شوند.

مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب نیز در تذکری خواستار اجرایی شدن قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان و تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
فیش حقوقی فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی بارگذاری شد؛حقوق فروردین افزایش نیافته است چرا؟ افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در بهمن ماه سال ۱۴۰۲مشخص و روشن شده است سوال اینجاست که پس چرا از فروردین ماه سال ۱۴۰۳ اعمال نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
مخابرات منطقه تهران کی میخواهد تفاوت افزایش معوقات بن خواربار، مناسبت وسایر رفاهیات بازنشستگان را در سالهای ۱۴۰۱ و۱۴۰۲ واریز کند ؟
۱۶:۰۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
مخابرات منطقه تهران کی میخواهد تفاوت افزایش معوقات بن خواربار، مناسبت وسایر رفاهیات بازنشستگان را در سالهای ۱۴۰۱ و۱۴۰۲ واریز کند ؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۶:۰۶ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
سلام
این بیمه تکمیلی معلم وبیمه دانا کی هزینه های درمانی را واریز میکنند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۶:۰۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
جناب آقای مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار
جناب آقای مهندس مجید‌ سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران
مبلغ 6/043/500 ریال در تاریخ 1401/11/04سود سهام اخابر مخابرات ایران برای بنده واریز کردن شرم آور و تاسف بار است.
مبلغ 841/500 ریال در تاریخ 1402/06/20سود سهام اخابر مخابرات ایران برای بنده واریز کردن شرم آور و تاسف بار است.
۷۶۵۰۰ هزار سهم و هر سهم ۱۱ ریال و اریز مبلغ ۸۴۱۵۰۰ ریال در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ سود سهام اخابر مخابرات شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
ارزش سهام عدالت 10 الی 14 میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از 1 میلیون و 300 هزار تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از 300 الی 400 میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 را به مبلغ 500 الی 600 هزار تومان واریز کردند چرا؟
اعتراض جمعی از سهامداران مخابرات در سراسر کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
سود اخابر 1401 چقدر است و تاریخ پرداخت سود اخابر
در این مقاله از وب سایت تکنیک مبلغ سود اخابر 1401 را خواهیم گفت و به تاریخ برگزاری مجمع اخابر 1401 اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید

تاریخ و زمان مجمع اخابر و مبلغ سود اخابر 1401
سهام اخابر برای هر سهم در سال 1401 6 ریال سود ساخته است که برای تقسیم سود و تصمیم گیری در خصوص مبلغ تقسیم سود به مجمع رفت
زمان مجمع اخابر 1401 : اخابر در ساعت 08:00 روز شنبه مورخ 1401/04/25 در استان تهران به مجمع رفت
سود نقدی اخابر برای هر سهم بر خلاف سود کمی که ساخته بود زیاد بود و اخابر برای هر سهم 79 ریال سود نقدی تقسیم کرد در مجمع
این محتوا توسط سایت تکنیک ( teknek.ir ) تولید شده است.
سود سهام سرچشمه 1401 چقدر است ؟

تاریخ پرداخت سود سهام مخابرات 1401
سود نقدی سهام اخابر برای افراد حقیقی که در سجام ثبت نام کرده اند از تاریخ 1401/09/15 شروع به واریز خواهد شد و مبلغ سود به حساب سجام آنها خواهد رفت
و سهام دارنی که کد سجام ندارند یا سهام ترجیحی دارند می توانند از تاریخ 1401/10/04 با مراجعه به شعب بانک پارسیان برای دریافت سود سهام مخابرات 1401 می توانند اقدام کنند یا همان سود سهام اخابر
خیلی ها نمی دانند که اگر شرایط بازار خوب نباشه هر تحلیلی کنی به احتمال زیان اشتباه از آب در خواهد آمد و زیاد خواهند کرد یا سود کمی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
برآورد دبیرخانه شورای عالی بورس این است که حدود ٥٥٠ هزار تومان سود به ازای هر یک از دارندگان سهام عدالت و تا قبل از پایان سال ١٤٠٠ پرداخت شود. سود سهام عدالت برای سهامدارانی که دارای سهام یک میلیونی هستند نزدیک به یک میلیون تومان است اما برای مشمولان دارای سهام ٥٣٠ هزار تومان حدود ٥٥٠ هزار تومان سود پرداخت می‌شود. سوال اینجاست که پس چرا سود سهام اخابر سال ۱۴۰۱ به ازای هر سهم ۱۱ ریال توزیع شد. یعنی اگر ۱۰۰ هزار سهم داشته باشید میشه ۱۱۰ هزار تومن. اعتراض جمعی از سهامداران مخابرات در سراسر کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
توزیع ۱۱ ریال سود به ازای هر سهم اخابر برای سال ۱۴۰۱در مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات ایران، پس از بررسی صورت‌های سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹، سود سالیانه این شرکت مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان اعلام شد که ۱۰ درصد آن یعنی ۶۵ میلیارد تومان، بین سهامداران توزیع می‌شود که میزان سود توزیعی به ازای هر سهم ۱۱ ریال خواهد بود. تاریخ: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :مجامع عمومی عادی سالیانه، عادی فوق‌العاده، عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران (سهامی عام) که امروز ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر، مجموعه فرهنگی غدیر تهران برگزار شد و پیرامون سرفصل‌های ذیل تصمیم گیری شد:– استماع گزارش هیئت مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱-استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت مربوط به دوره مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ – بررسی و تصویب صورت‌های مالی (ترازنامه حساب سود و زیان) سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ و اتخاذ تصمیم در خصوص میزان سود تقسیمی– تعیین حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ و تعیین حق الزحمه مربوطه – انتخاب روزنامه کثیر الانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت در سال ۱۴۰۲
– تعیین حق حضور در جلسه اعضای غیرموظف هیئت مدیره و حق جلسه اعضای کمیته‌های تخصصی در سال ۱۴۰۲ و تعیین پاداش هیئت مدیره برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ -سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم گیری مجمع عمومی عادی بود
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۲:۱۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
شنبه ۲۶ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ فیش حقوق بهمن ماه سال ۱۴۰۰ بنده را صادر شده است.
ترمیم بخشی از کمک هزینه های رفاهی ۹۴ ملیغ ۳۰/۴۸۱۴۵۶ ریال بوده است ولی اما در فیش بهمن ماه سال ۱۴۰۰ علی الحساب ترمیم کمک هزینه های رفاهی ۹۴ مبلغ ۳۰/۴۸۱/۴۵۶ ریال کسر کرده است چرا؟
خواربار بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در فیش حقوق بنده صفر! با خواربار ۱۴۰۰حساب کردن چرا؟
خواربار فروردین، اردیبهشت، دی و بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در فیش حقوق بنده صفر! با خواربار ۱۴۰۰حساب کردن چرا؟
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
افزایش ۲۲ درصدی برای مستمری بگیران سایر سطوح اصلاً کافی نیست و موجب می‌شود که خیل گسترده‌ای از بازنشستگان سازمان به شرایط حداقل بگیری و خط فقر مطلق دچار شوند
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۱:۵۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
از زمان که مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران شده است که متأسفانه هر سال سود سهام اخابر پایمال، ضایع می کنند و هم علنی و آشکار سود سهام اخابر را دزدی می کنند و هیچ کسی هم در مخابرات، بورس و کشور به اصطلاح اسلامی متأسفانه پاسخگو و جوابگو نیستو تاکنون هم نبوده است.
با شرکت‌هایی که سود سهام را خیلی کم واریز کردند چرا برخورد نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۱:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
سازمان تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان با چه حق در اسفند ماه سال 1402 حقوق و مزایای بنده را که بدون حکم و رأی دیوان عدالت اداری در حکم سال 1401 و 1402 کم کرده است و متأسفانه حقوق و مزایای بنده را علنی و آشکار دزدی می کند.
از صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست رسیدگی دارم.
از میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی درخواست رسیدگی دارم.
کد ملی: 1531439901

از فیش حقوق بنده در اسفنده ماه سال 1402مبلغ مستمری 1/948/649ریال کسر کردن چرا؟ کمک هزینه مسکن مبلغ 350/000 ریال کسرکردن چرا؟ حق سنوات مبلغ 67/135 ریال کسر کردن چرا؟ سازمان تامین اجتماعی شعبه بهارستان جاده تهران ساوه شب عید برای بنده مشکل ایجاد کرده است که مبلغ 16/632/789 ریال در فیش حقوق اسنفد ماه سال 1402 و هم در فیش حقوق فروردین ماه سال 1403 از حقوق بنده کم کردن چرا؟
کد ملی: 1531439901

حکم سالیانه بنده سال 1401 و هم 1402در اسفند ماه سال 1402 به صورت غیر قانونی تغییری کردن چرا؟ سازمان تامین اجتماعی در اسفند ماه سال 1402 به صورت غیر قانونی حقوق و مزایا بنده را در حکم سال 1401 و هم حکم سال 1402 کم کرده است چرا؟
کد ملی: 1531439901
Iran (Islamic Republic of)
وضعیت بازار ارز و دارو در اولویت دستور کار‌های نظارتی مجلس قرار دارد و باز هم 100 درصد فقط دروغ است.
۱۱:۰۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
وضعیت بازار ارز و دارو در اولویت دستور کار‌های نظارتی مجلس قرار دارد و باز هم 100 درصد فقط دروغ است.
آخرین اخبار