فوت ۳۶۲ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان شرقی

 رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه سال گذشته کارشناسان اورژانس به ۳۱ هزار و ۳۱۵ ماموریت تصادفی اعزام شدند گفت: فوت ۳۶۲ نفر بر اثر تصادفات رانندگی توسط کارشناسان اورژانس تایید شد. 

 جعفری روحی گفت: سال گذشته کارشناسان اورژانس استان آذربایجان شرقی به ۱۴۴ هزار و۲۷۷ ماموریت تصادفی و غیرتصادفی در سطح استان اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در این مدت ۱۱۲ هزار و ۹۷۲ ماموریت انجام یافته غیرتصادفی و ۳۱ هزار و ۳۱۵ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی در سطح استان به ثبت رسید.

جعفری روحی ادامه داد: در سال گذشته ۵۲ هزار و ۱۲۸ نفر بیمار غیرتصادفی و تعداد ۲۶ هزار و ۲۱۳ نفر مصدوم تصادفی توسط کارشناسان اورژانس به مراکز درمانی و بیمارستانی استان منتقل شدند.

وی گفت: ۳۰ هزار و ۴۹۴ بیمار غیرتصادفی و ۳ هزار و ۳۰۸ مصدوم تصادفی توسط کارشناسان اورژانس در محل حادثه درمان شدند.

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: کارشناسان اورژانس فوت ۳ هزار و ۳۵۸ نفر بیمار غیرتصادفی و ۳۶۲ نفر در محل تصادفات رانندگی را تایید کردند.

وی افزود: در گروه بیماران غیرتصادفی که از خدمات اورژانس بهره‌مند شدند ۵ هزار و ۲۰۳ بیمار قلبی، ۳ هزار و ۵۳۹ بیمار تنفسی، ۲ هزار و ۶۴۲ مورد سقوط، ۴۷۳ سوختگی و ۷۳۹ مورد سکته مغزی بود.

جعفری روحی با اشاره به فوت ۱۲ نفر براثر اسنتشاق گاز مونوکسیدکربن در استان اظهار کرد: در یکسال گذشته امدادرسانی به ۳ هزار و ۱۵۷ نفر که دچار مسمومیت غیر از مونوکسیدکربن و ۴۹۶ نفر که با مونوکسید کربن مسموم شده بودند انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.