مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

بدمینتون زنجان جزو رشته‌های مورد هدف در سند آمایش سرزمینی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رشته بدمینتون در استان جزو رشته‌های مورد هدف در سند آمایش سرزمینی ورزش برای تحقق عدالت ورزشی است که امیدواریم حامیان مالی استان نگاه ویژه‌ای به این ورزش حرفه‌ای داشته باشند.

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت روز دوشنبه در دیدار اعضای هیات بدمینتون استان، گفت: در سال گذشته با همدلی و همراهی هیات های ورزشی به اهدافی که ترسیم کرده بودیم، دست یافتیم.

وی گفت: سال ۱۴۰۲ سخت‌ترین سال کاری بود و خیلی از هیات های ورزشی پای کار آمدند و حمایت کردند تا پرچم ورزش استان زنجان بر افراشته باشد.

بازرگان با اشاره به ظرفیت های بدمینتون در استان، ادامه داد: این رشته در سند آمایش سرزمینی ورزش مورد توجه و هدفگذاری قرار گرفته است و باید به دوران اوج خود بازگردد.

این مسوول اضافه کرد: بدمینتون در استان از رشته های موفق است و زیرساخت ها و ظرفیت های خوبی دارد.

وی با یادآوری اینکه مقوله استعدادیابی یکی از رویکردهای اصلی هیأت بدمینتون استان زنجان به شمار می‌رود، افزود: با توجه به سابقه درخشانی که بدمینتون زنجان در گذشته در سطح کشور داشته است، انتظار می‌رود با اهتمام به مقوله استعدادیابی و جانشین‌پروری، دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: باید با برنامه ریزی، تلاش و همدلی مسیر توسعه رشته بدمینتون را هموار کنیم تا استعدادهای استان در این رشته ورزشی شکوفا شود .

رئیس هیات بدمینتون استان نیز در این دیدار، گفت: با پتانسیلی که در بدمینتون استان داریم، قطعا یکی از هیات های پرافتخار استان در سال ۱۴۰۳ خواهیم بود و به جامعه‌ بدمینتون استان این نوید را می دهیم که در سال جاری در اغلب رده های سنی آقایان و بانوان در مسابقات کشوری و بین المللی حضور پررنگی داشته باشیم.

رئیس هیات بدمینتون استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و افتخارات بدمینتون استان در سال ۱۴۰۲ افزود: اولین اردوی تیم ملی پسران زیر ۱۵ سال بدمینتون کشور را در سال جدید به میزبانی زنجان از هشت تا ۱۲ فروردین در آکادمی هیات بدمینتون استان زنجان برگزار کردیم.

وی گفت: دومین میزبانی اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون کشور نیز در ۲۸ فروردین در زنجان برگزار خواهد شد.

باقری افزود: شکوفا کردن استعدادها و بازگشتن به دوران اوج بدمینتون استان از سیاست های هیات بدمینتون در سال جدید خواهد بود و در این مسیر حمایت هشیارانه اداره کل ورزش و جوانان استان می تواند مسیر را هموارتر کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.