لیگ برتر فوتبال؛

تساوی پرگل فولاد و هوادار/ پیکان، استقلال خوزستان را به سقوط نزدیک‌تر کرد

۲ بازی دیگر از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر امروز برگزار شد که پیکان به برد خانگی دست یافت و فولاد خوزستان متوقف شد.

در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، امشب به غیر از بازی گل‌گهر و پرسپولیس، دو دیدار دیگر برگزار شد.

 تیم پیکان تهران میزبان استقلال خوزستان بود که این بازی در پایان با گل حامد پاکدل یک بر صفر به سود شاگردان رضا عنایتی به پایان رسید. پیکان که در هفته‌های اخیر روند خوبی داشته و حالا کاملا از منطقه سقوط فاصله گرفته، با برتری در این بازی ضمن کسب سومین برد خود در ۴ هفته اخیر، با کسب ۲۳ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

استقلال خوزستان هم علی‌رغم این شکست، با ۱۶ امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند و خطر سقوط تهدیدش می‌کند. این تیم هفته آینده باید در یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز از صنعت‌نفت آبادان انتهای جدولی میزبانی کند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار در یک بازی جذاب و هیجان انگیز با نتیجه تساوی سه بر سه به پایان رسید تا این نبرد جنجالی و پرحاشیه برنده نداشته باشد.

در این مسابقه هوادار با ۲ گل داریوش شجاعیان از میزبان پیش افتاد و با تلاش‌هایی که انجام داد نیمه نخست را با شکست دو بر یک به پایان رساند.

در نیمه دوم تعویض‌های پرتعداد فولاد و درخشش بازیکن تازه وارد آنها محمدرضا غبیشاوی روند بازی را تغییر داد و در دقیقه ۶۰ مسابقه توسط بازیکن سوریه‌ای خود بازی را به تساوی کشید.

در ادامه مسابقه اخراج محمد میری شرایط را به سود فولاد کرد و دقایقی پس از ده نفره شدن هوادار فولادی‌ها گل برتری را به ثمر رساندند و بازی دو بر صفر باخته را با نتیجه سه بر دو عوض کردند.

اخراج سینا مریدی در دقایق پایانی مسابقه تمرکز را از شاگردان ویسی دید و در حالی که دقایقی تا پایان مسابقه بیشتر نمانده بود، امین قاسمی‌نژاد با ضربه از راه دور دروازه فولاد خوزستان را باز کرد تا این مسابقه جذاب با تساوی سه بر سه به پایان برسد.

فولاد با این تساوی ۲۱ امتیازی شد و با عملکرد بهتر در بازی رودررو نسبت به هوادار در مکان دوازدهم جدول قرار گرفت. هوادار هم پس از شروع خوب مسعود شجاعی، برای پنجمین بازی متوالی در کسب پیروزی ناکام بود و در رده سیزدهم باقی ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.