انگلیس: اسرائیل اشتباهات بزرگی در غزه انجام داد

معاون نخست وزیر انگلیس در مصاحبه‌ای ادعا کرد این کشور به رژیم صهیونیستی که اشتباهات بزرگی در غزه کرد، چک سفید نمی‌دهد.

اولیور داودن، معاون نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه گفت که رژیم صهیونیستی در جنگ غزه مرتکب اشتباهات بزرگی شده است و ادعا کرد که کشورش چک سفید به این رژیم نمی‌دهد.

براساس گزارش اسکای نیوز، الیور داودن گفت که ۶ ماه پس از ۷ اکتبر، انگلیس به کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رابطه با اقدامات خود چک سفید نداده است و در حال انجام گفتگو‌های قوی با او با توجه به قتل سه امدادگر انگلیسی در هفته گذشته است.

داودن با توجه به ادامه فروش تسلیحات انگلیس به رژیم صهیونیستی در بحبوحه انتقادات فزاینده از رفتار این کشور در غزه و سوالاتی در مورد اینکه آیا این کشور قوانین بین المللی را نقض کرده است، گفت: این یک فرآیند در حال انجام است و محرمانه باقی خواهد ماند و هرگونه توقف فروش  تصمیم کیمی بادنوک وزیر بازرگانی است که بر اساس توصیه دیوید کامرون وزیر امور خارجه خواهد بود.

 اظهارات داودن در زمانی بیان شد که کامرون مقاله‌ای برای روزنامه تایمز نوشت و در آن ادعا کرد که حمایت انگلیس از رژیم صهیونیستی بدون قید و شرط نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
انگلیس خودش نقشه راه حل در اختیار بیشتر حاکمان ظالم می گذارد ولی حالا خودش را بدون تقصیر جلوه می دهد .پدر و مادر سیاست انگلیس است و سیاست دولت‌ها و سیاسیون که آموزش دیده در دانشگاه‌های این کشور است در تمامی کشورها توسط انگلیس مدیریت می شود. هیچ جنایتی در دنیا وجود ندارد که در آن انگلیس دخالت حتی کوچکی نداشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
33 هزار نفر فلسطینی را کشت از نظر انگلیس مسئله ای نیست .
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۳:۵۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
آشغالهای انگلیسی ، آمریکایی و فرانسوی کشته شدن سی و سه هزار زن و کودک را نمی‌بینند اما کشته شدن سه انگلیسی برایشان سخت و اشک آور! است !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
انگلیس در همه این جنایات شریک است اشتباه اصلی را خودش کرد که این غده سرطانی را در منطقه جا داد
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۹:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
صبح بخیر ان روزی که عرفات را که با دریافت دو درصد بلی فقط دو درصد از اراضی حاضر شده بود بعنوان یک پلیس در خدمت اسراییل باشد را مسموم کرد دچار اشتباهات محاسباتی شد مقداری عسل بخورید تا عطسه کرده و شاید سر عقل بیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
دولت جو بایدن وحشی از 15 مهرماه سال 1402 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا در جنگ غزه بوده است.
آخرین اخبار