ناتو همیشه برنامه‌ای برای استفاده از تروریست‌ها داشته است

به باور یک کارشناس غربی زمانی که ناتو در یک جنگ شکست می‌خورد، به جنگ نامتقارن و تروریسم روی می‌آورد.

الکس جونز، کارشناس مسائل بین الملل در واکنش به حمله تروریستی به تالار کروکوس در مسکو از مشارکت احتمالی سازمان‌های دولتی اوکراین و اطلاعات غربی در حملات تروریستی در داخل روسیه خبر داد.

او گفت: بر اساس دکترین نظامی ناتو، زمانی که این اتحاد در یک جنگ شکست می‌خورد، به جنگ نامتقارن و تروریسم متوسل می‌شود.

این کارشناس گفت که هدف از حمله تروریستی اخیر به سالن کنسرت کروکوس، دستکاری روسیه، وادار کردن آن به واکنش بیش از حد و تشدید آن است، به طوری که ناتو بهانه‌ای برای افزایش آشکار اقدامات نظامی خود علیه روسیه در اوکراین داشته باشد.

به دنبال حمله تروریستی ۲۲ مارس (سوم فروردین) به تالار کنسرت «کروکوس» در شهر مسکو که دست کم ۱۴۵ کشته و صد‌ها زخمی بر جای گذاشت مقام‌های روسیه اوکراین و متحدان غربی‌اش را مقصران این حمله تروریستی دانستند. این در حالی است که گروه تروریستی داعش مسئولیت این کشتار را پذیرفت و کی‌یف و غرب هرگونه دست داشتن خود در این حمله تروریستی را رد و ادعا کردند قصد مسکو از طرح این اتهامات اهداف تبلیغاتی است.

کمیته تحقیقات روسیه که سازمان اصلی مسئول تحقیق درباره جرایم بزرگ در این کشور است اعلام کرد یکی از متهمان این حمله تروریستی روز ۲۴ فوریه همزمان با دومین سالگرد آغاز عملیات نظامی ویژه ارتش روسیه در اوکراین تصاویری از ورودی‌های تالار کنسرت کروکوس را برای «ناظر» خود فرستاده است و این می‌تواند نشان دهنده ارتباط بین این حمله تروریستی و عملیات نظامی ویژه در اوکراین باشد.

در همین حال، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت ملی روسیه گفته است امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه و دیگر رهبران غربی را می‌توان به واسطه همکاری‌شان با کی‌یف از همدستان حمله تروریستی مرگ‌بار اخیر به تالار کنسرت «کروکوس» در مسکو در نظر گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار