بهسازی مجتمع تجاری اروند با هزینه ای بیش از ۵ میلیارد تومان

سازمان منطقه آزاد اروند بیش از پنج میلیارد تومان را در سال قبل صرف بهسازی مجتمع تجاری اروند کرد.

احمد امانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند گفت : طی سال گذشته ۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند صرف بهسازی، تجهیز و توسعه مرکز خرید اروند(کنزالمال) شد.

امانی گفت : از آنجایی که برای ایجاد اشتغال پایدار باید بنگاه‌های کوچک و متوسط پشتیبانی شوند، رفع مشکلات مرکز خرید اروند که یکی از ظرفیت های خوب اقتصادی و گردشگری منطقه محسوب می شود در دستور کار شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند قرار گرفت.

 احداث خط فشار متوسط برق، تقویت و اصلاح سیستم پمپاژ آب، اصلاح و ساماندهی سیستم اطفاء حریق، اصلاح و ساماندهی سیستم برق اضطرای و دیزل های ژنراتور، اجرای پروژه کابل فیبر نوری، اجرا و ارتقای سطح سیستم روشنایی راهروها، به روز رسانی و ساماندهی تابلوهای برق داخلی مجتمع بخشی از گام های برداشته شده در مرکز خرید اروند اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند بخشی از عایق کاری و تعمیرات سقف مجتمع را از دیگر اقدامات انجام شده در این مرکز تجاری عنوان کرد و ادامه داد : اصلاح و تعمیرات سرویس های بهداشتی، لایروبی و ساماندهی سیستم فاضلاب و دفع آب های سطحی و راه اندازی دوربین های نظارتی و امنیتی بازار از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت تا قبل از پایان سال بود که شرایط رفاهی برای گردشگران و شهروندان در ایام نوروز بیش از پیش فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.