ضرورت ارتقای سطح فرهنگی جامعه و بالندگی نظام تعلیم وتربیت

استاندار گیلان گفت: برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه و بالندگی نظام تعلیم وتربیت همه دستگاه‌ها باید هدفمند مسنجم باشند.

اسدالله عباسی امروز در نشست شورایعالی انقلاب فرهنگی استان با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت به ویژه برای نسل جوان جامعه گفت:نهاد‌های فرهنگی ومتولی به رغم همه تلاش‌ها غیرمنسجم عمل می‌کنند در حالیکه برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه و بالندگی نظام تعلیم وتربیت باید همه دستگاه‌ها هدفمند مسنجم و با برنامه ریزی پای کارباشند.
وی با تاکید براینکه دانشگاه‌ها نیز باید علاوه بر تحول در حوزه علمی در بخش تعلیم و تربیت متحول شوند، گفت:در فرآیند تعلیم و تربیت و کمک به ارتقای جایگاه فرهنگ درجامعه از همه ظرفیت‌های استان بهره خواهیم گرفت.
نماینده کارگروه تعلیم وتربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی کشورهم دراین دیداراز پایش جدی درحوزه تعلیم وتربیت خبرداد و گفت: اولویت سنجی‌ها بر اساس برنامه ریزی دقیق و مدون در حال انجام است و در این زمینه از ظرفیت نخبگان، عالمان و افراد متخصص درحوزه‌های اجتماعی و فرهنگی بهره خواهیم گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین فدایی با گلایه از نا کارآمدی ساختار پرورشی در حوزه آموزش و پرورش گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته به تعلیم و تربیت نسل جوان توجه کمتری شده و این امر باید جدی‌تر از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گیرد ودر این زمینه نقش مردم در کنار نهاد‌های فرهنگی غیر قابل انکار است.

برچسب ها: فرهنگ ، تعلیم وتربیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.