۵۱۲ زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیران در خراسان رضوی آزاد شدند

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان در خراسان رضوی گفت: ۵۱۲ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد و دارای شرایط، پارسال با کمک خیران و از طریق ستاد دیه استان آزاد شدند.

جواد غفاریان توسی رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان در خراسان رضوی گفت: این تعداد زندانی جرائم غیرعمد در قالب برگزاری آئین‌های گلریزان، مناسبت‌های مختلف مذهبی و پویش‌های آزادی زندانیان و یا کمک مستقیم خیران به ستاد دیه استان آزاد شدند.

او شمار آئین‌های گلریزان خراسان رضوی در مناسبت‌های مختلف را ۳۳ مورد در سال گذشته عنوان کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان امسال نیز تاکنون در برخی شهرستان‌ها مراسم گلریزان آزادی زندانیان برگزار شده و فردا (یکشنبه) برای نخستین بار گلریزان آزادی زندانیان به همت اتحادیه صنف طلا، جواهر و نقره مشهد برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان در خراسان رضوی ادامه داد: همچنین فردا آئین گلریزان زندانیان در کاشمر نیز برگزار می‌شود.

غفاریان توسی بیان کرد: شهروندان نیک اندیشی که تمایل به مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دارند، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹ بانک ملی به نام "ستاد دیه خراسان رضوی" واریز کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۳ داخلی ۵ و یا تلفن ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.