قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم آذربایجان شرقی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از حضور حماسی و پرشور مردم روزه دار و مومن استان در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام حمایت از آرمان فلسطین قدردانی کرد.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی آمده است: راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس امسال که در یکی از متفاوت‌ترین و سرنوشت سازترین دوره‌های تاریخی رقم خورد در شرایطی بود که پس از نبرد طوفان الاقصی رژیم گرگ صفت صهیونیستی در دستیابی به اهداف شیطانی ناکام مانده و پایداری و پایبندی ایران و ایرانی و ملت‌های رشید مسلمان در پیگیری آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف به ثمر نشسته است.

 در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال فریاد حمایت از مظلومان فلسطین و اعلام انزجار از جنایات و کودک کشی‌های رژیم غاصب صهیونیستی توسط مومنان، روزه داران و آزادگان سراسر جهان رساتر از گذشته به گوش رسید.

در این میان راهپیمایی کم نظیر و حماسه‌ای اهالی مومن و غیرتمند آذربایجان شرقی همگام با سایر هموطنان در جای جای ایران اسلامی و اعلام حمایت قاطع از جبهه مقاومت و محکومیت جنایات اسرائیل در غزه و محکومیت حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و حملات تروریستی جنوب شرق کشور بار دیگر بصیرت، دیانت و تکلیف مداری و پاسداری از آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) را نشان داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از همه راهپیمایان روز جهانی قدس، یکایک خواهران و برادران بویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مدیران و مسئولان دلسوز دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و انتظامی، اصحاب رسانه و عموم پشتیبانی‌کنندگان این حرکت الهی صمیمانه تقدیر و تشکر نموده مزید توفیقات توام با عزت روزافزون همگان را از ذات اقدس الهی جل و علا مسالت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار