بهره مندی ۱۸ هزار نفر از خدمات داوطلبانه هلال احمر خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: داوطلبان این جمعیت در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز به ۱۸ هزار نفر خدمات ارائه دادند.

ابوالفضل محبان افزود: این خدمات در قالب خدمات درمانی و بهداشتی، توزیع تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم ارائه شد.
وی گفت: در این مدت بیش از چهار هزار پرس غذای گرم و بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع و ۴۲ سفره افطاری هم در میان نیازمندان گسترانده شد.
محبان شمار بهره وران طرح مروجین سلامت را پنج هزار و ۷۷۲ نفر، بهره وران طرح نیابت هزار و ۲۳۹ نفر، بهره وران طرح غربالگری سلامت را پنج هزار و ۵۴۷ نفر عنوان کرد.
به گفته محبان همچنین کمک‌های نقدی و غیر نقدی در پویش بشردوستی به میزان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در اختیار قرار گرفت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: ۲۶۸ نفر از پزشکان داوطلب در طرح پزشکی داوطلب یار، در هر روز مشارکت داشتند که در مجموع در این مدت ۷۶۸ نفر از این طرح بهره‌مند شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی همچنین با تقدیر حضور گسترده و پررنگ کارکنان و اعضای جوانان و داوطلبان و نجاتگران در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: ۲۹۳ نفر از راهپیمایان در روز قدس از ایستگاه‌های پایش سلامت و پوشش امدادی تیم‌های عملیاتی مستقر هلال احمر در استان خدمات امدادی دریافت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.