صدور موافقت اصولی برای تبدیل بیمارستان ولایت دامغان به بیمارستان آموزشی

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت : با ابتکار و اقدامات صورت گرفته ، موافقت اصولی تبدیل بیمارستان ولایت دامغان به بیمارستان آموزشی اخذ شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان  در نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان ولایت دامغان  گفت: با ابتکار و اقدامات صورت گرفته، موافقت اصولی تبدیل بیمارستان ولایت دامغان به بیمارستان آموزشی اخذ شد و روند قانونی جهت تحقق این امر درحال انجام است.

احمد ریواده با اشاره به موقعیت خاص و حائز اهمیت شهرستان دامغان افزود: دامغان بعنوان یکی از راهبردی ترین شهرستان های ایران، در مسیر اصلی ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب قرار گرفته و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

وی با اشاره به پیگری سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، در دیدار با مقام‌های ملی در خصوص لزوم توسعه خدمات حوزه بهداشت و درمان دامغان گفت: استاندار سمنان در دیدار با رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همواره بر لزوم و اهمیت ارتقاء بهداشت و درمان شهرستان دامغان به دلیل عبور سالانه میلیون ها زائر رضوی از محورهای مواصلاتی این شهرستان تاکید داشته و به همین واسطه اخذ مجوز ماده ۲۳ به‌منظور ساخت بیمارستان دوم دامغان بنا به درخواست و مطالبه عمومی مردم دامغان محقق شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار