مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه :

رژیم صهیونیستی طبق وعده الهی نابود شدنی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه گفت: طبق وعده الهی، رژیم جعلی صهیونیستی نابود خواهد شد.

 حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه دربندرعباس افزود: هفتاد و پنج سال عده‌ای خبیث و رذل‌ترین انسان‌ها در سرزمین‌های مقدس فلسطین وارد شده و ظلم و فساد و زورگویی کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین تسخیری گفت: همه مردم در روز قدس یکصدا اعلام کردند که همه درصدد تحقق فرمان امام خمینی (ره) برای محو و نابودی رژیم غاصب و جعلی صهوینستی به فضل الهی ایستاده اند.

وی گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی در شش ماه اخیر ۳۵ هزار نفر از جمله بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ طفل مظلوم و چندین هزار زن بیگناه را شهید کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه افزود: قطعاً مطابق وعده الهی این رژیم فاسد نابود شدنی است و ظلم از ناحیه هر کسی باشد مورد بخشش خداوند متعال نیست.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری گفت: رژیم صهونیستی آب و غذا را به روی مردم مظلوم فلسطین بسته و بیمارستان هایشان را تخریب کرده است و خداوند از این ظلم‌ها نمی‌گذرد.

وی گفت: روز قدس قدس امسال از سال‌های گذشته متفاوت شد و با یک طوفان عظیم به نام طوفان الاقصی توام شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه افزود: این طوفان نه فقط دامن رژیم صهونیستی را گرفت بلکه آنچنان عظیم بود که دامن آمریکای متجاوز و اروپا و روسای کشور‌های عربی خائن را گرفت و ۹۲ درصد مردم کشور‌های دنیا به پا خواستند و شعار مرگ بر اسرائیل دادند.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری گفت: میلیون‌ها گلوله اهدایی آمریکا به رژیم صهیونیستی و میلیارد‌ها درهم و دینار و دارو و غذا به رژیم صهیونیستی داده شد تا یک باریکه کوچک در دنیا محو و نابود شود، اما مردم بیدار و هوشیار و مقاوم غزه نشان دادند برای نابودی اسرائیل لحظه‌ای عقب نشینی نمی‌کنند.

وی گفت: مقاومت جانانه مردم غزه به دنیا نشان داد این قدرت پوشالی که می‌خواهد از نیل تا فرات را زیر سلطه خود بگیرد در باریکه غزه مانده و نمی‌تواند بر ملت فلسطین پیروز شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه افزود: پس از ۶ ماه از مقاومت مردم غزه می‌بینیم روز گذشته دوباره جبهه مقاومت از غزه، رژیم صهیونیستی را موشک باران می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری گفت: رژیم صهوینسیتی با تمام کمک‌ها نتوانست به اهداف خود برسد و مردم غزه به حماس اعلام کرده اند ما ایستاده ایم و شما در مذاکره محکم بایستید.

وی گفت: در روز‌های گذشته نیم میلیون نفر در لندن و همچنین ده‌ها هزار نفر در دیگر مناطق دنیا از جمله آمریکا و منچستر علیه رژیم صهونیستی برای جلوگیری از این همه ظلم و فساد شعار دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه افزود: امسال حتی در خود سرزمین اشغالی پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد و در روز‌های گذشته بیشتر صهیونیست‌ها در پناهگاه زندگی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری افزود: نخست وزیر سابق رژیم صهونیستی می‌گوید اسرائیل نه سرزمین امنی است و نه در جنگ با حماس پیروز می‌شود و این موضوع وضعیت این رژیم را نشان می‌دهد.

وی گفت: ۷۵۰ هزار نفر شهرک نشین آواره شده و درخواست مردم در رژیم صهونیستی برای مهاجرت ۱۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه افزود: در شش ماه گذشته بیش از ۱۴ هزار سرباز اسرائیلی مجروح و شمار زیادی از افسران و فرماندهانشان کشته شده، وضعیت اقتصادی آن‌ها به هم ریخته و کشتی هایشان در دریا امنیت ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری گفت: اکنون جبهه مقاومت بیش از گذشته وحدت دارد و زیر پرچم توحید همه گروه‌های مقاومت اتحاد و انسجام بیشتری گرفته اند.

وی افزود: ضربه بزرگی در طوفان الاقصی بر پیکره رژیم جعلی وارد شده و رهبر معظم انقلاب فرمودند این ضربه غیرقابل ترمیم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه گفت: غول‌های رسانه‌ای دنیا تلاش زیادی در مظلوم نشان دهنده رژیم صهونیستی کردند، اما رسانه جبهه مقاومت علیه آن‌ها به خوبی ایستاد و ۹۲ درصد مردم علیه این رژیم شعار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری گفت: جنایت خبیثانه و مستقیمی که رژیم صهونیستی در به شهادت رساندن سرداران و افسران ما در کنسوگری ما در سوریه انجام داد و همچنین اقدام تروریستی روز گذشته در چابهار و راسک با سیلی سخت مردم مواجه خواهد شد.

وی گفت: علت این جنایت این است که هر وقت رژیم جعلی صهونیستی به بن بست می‌رسد دست به جنایت می‌زند، اما بداند قطعاً سیلی محکمی دریافت خواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه افزود: امروز جبهه مقاومت یک آرایش جدید علیه رژیم صهیونستی و آمریکا در منطقه گرفته و این قدرت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری گفت: طوفان الاقص آخرین اقدام نیست و آغازی بر نابودی رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: در آیه ۱۳ سوره ابراهیم به خلق و خوی استکباری مستکبران عالم اشاره شده است که کفار در سرزمین مسلمانان حضور پیدا می‌کنند و به آن‌ها می‌گویند یا شما را از سرزمینتان بیرون می‌کنیم و یا باید بر اساس آئین و روش ما زندگی کنید.

وی گفت: خداوند فرموده اند این روش نتیجه‌ای ندارد و قطعاً ظالمان و فاسدان را ریشه کن خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.