برپایی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه در پارک شاهد

چهاردهمین نمایشگاه علوم قرآن و عترت به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت ماه مبارک رمضان در محل برپایی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه در پارک شاهد آغاز به کار کرد.

چهاردهمین نمایشگاه علوم قرآن و عترت استان از ۱۶ لغایت ۲۱ فروردین ماه، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه دائمی کرمانشاه دایر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در آیین آغاز به کار این نمایشگاه با دعوت از مردم کرمانشاه برای حضور پرشور از این رویداد فرهنگی قرآنی استان، در خصوص کم و کیف روند برگزاری نمایشگاه گفت : در این رویداد مهم قرآنی که ماحصل خدمات و تولیدات یک ساله بهترین فعالین قرآنی استان است، در معرض دید و انتخاب بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد و می‌طلبد که مردم در این فرصت مهم فرهنگی حداکثر بهره را ببرند.

پوریا جلالی در خصوص مهمترین برنامه‌های ارائه شده در نمایش علوم قرآن و عترت این دوره استان گفت: برگزاری محافل انس با قرآن و تفسیر، غرفه‌های کودن و نوجوان، غرفه‌های حجاب و عفاف از مهمترین برنامه‌های ارائه شده در این نمایشگاه خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که در این رویداد فرهنگی سعی می‌شود که از برترین قاریان خانگی استان تجلیل و تقدیر به عمل آید، خاطرنشان ساخت: علاوه بر این عرضه بیش از سه هزار عنوان کتاب، محصولات قرآنی و نرم افزار‌های قرآنی در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ الی ۴۰ درصدی به علاقمندان ارائه خواهد شد.

گفتنی است که چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه با حضور بیش از ۴۰ غرفه متنوع روزانه از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۱۲ میزبان عموم مردم در کنار مدارس کرمانشاهی و از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برای بازدید سایر علاقمندان فعال می‌باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.