دادستان کل کشور:

تمام مردم دنیا خواستار نابودی اسرائیل هستند

دادستان کل کشور همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس از آرمان‌های فلسطین حمایت و بر آزادی قدس شریف تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی در حاشیه این راهپیمایی مردمی اظهار کرد: مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف از جمله مهمترین و بزرگترین مطالبه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان بوده و هست.

وی گفت: اگرچه ایران از همان سال‌های پس از انقلاب اسلامی همواره آزادی فلسطین را فریاد زده و حامی اول مردم مظلوم فلسطین بوده است؛ اما هیچگاه آزادی قدس شریف و نابودی رژیم منحوس اسراییل تاکنون به این میزان نزدیک و در دسترس نبوده است.

موحدی با بیان اینکه اکنون تمام مردم دنیا به ماهیت و سرشت پلید و خبیث رژیم اسراییل پی برده اند، افزود: خون شهدای مظلوم غزه موجب شده در تمام دنیا شعار مرگ بر اسراییل طنین انداز شده و نابودی اسراییل و آزادی فلسطین مطالبه عمومی و اول آزادی‌خواهان جهان گردد.

دادستان کل کشور ادامه داد: با دور اندیشی و درایت امام خمینی (ره) آخرین جمعه هر ماه رمضان مخصوص روز قدس گشته و اکنون می‌بینیم این ابتکار امام راحل، خار چشمی برای دنیای استکبار و رژیم غاصب اسراییل گشته است.

 موحدی ادامه داد: امروز برای دنیا روشن شده است که هدف گذاری امام راحل در پنجاه سال پیش مبنی بر «نابودی اسرائیل» از معنویت ایشان نشأت گرفته و به حقیقت پیوسته است.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند روز جهانی قدس امسال مطمئنا با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود و آن تفاوت این است که نه تنها جهان اسلام؛ بلکه تمام مردم دنیا خواستار نابودی اسراییل و آزادی قدس شریف هستند.

 موحدی خاطرنشان کرد: وعده پیروزی حق علیه باطل یک وعده الهی است و رژیم کودک‌کش اسراییل با جنایات فجیع خود در غزه روز به روز به زوال و سقوط خود بیشتر نزدیک می‌شود و به لطف الهی به زودی شاهد سرنگونی رژیم جعلی اسراییل خواهیم بود.

وی در پایان با بیان اینکه اکنون اسراییل در هیچ کجای دنیا مشروعیتی ندارد، اظهار کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم راهپیمایی امروز آخرین راهپیمایی برای آزادی فلسطین بوده و سال بعد راهپیمایی و جشن آزاد شدن قدس شریف را برگزار نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.