امام جمعه بندرعباس: بنیان پوچ صهیونیست‌ها برای جهانیان آشکار شد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: وعده الهی که همان آزاد سازی قدس شریف است به زودی محقق می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه بندرعباس افزود: بنیان پوچ و توخالی صهیونیست‌ها برای جهانیان آشکار شده و این رژیم به زودی نابود می‌شود.

وی گفت: جبهه مقاومت با سیلی محکمی که به رژیم صهیونیستی زد، حکم سرنگونی آن را امضا کرد.

امام جمعه بندرعباس افزود: صهیونیست‌ها نمی‌توانند با نسل کشی و به شهادت رساندن کودکان و نوجوانان فلسطینی مرگ تدریجی خود را به عقب بیاندازند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: امروز دوران رسانه‌های انقلابی است و ابهت امپراطوری رسانه‌های هالیوودی دیگر خریداری ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال و نامگذاری آن از سوی مقام معظم رهبری افزود: برای تحقق این امر مهم، تقویت شرکت‌های دانش بنیان و ورود تعاونی‌های کوچک و بزرگ ضروری است.

امام جمعه بندرعباس گفت: تولید حلقه مفقوده‌ی حل مسائل اقتصادی و کاهش نرخ تورم و بیکاری است.

وی افزود: دولت با شفافیت بیشتر و ارائه فهرست وام گیرندگان کلان از بانک‌ها به مردم، فعالیت‌های اقتصادی را ساماندهی کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: در هرمزگان هم با شناسایی ظرفیت‌های صنعتی و معدنی و تجاری، مشارکت مردم در امور اقتصادی بالا می‌رود و نرخ بیکاری و تورم کاهش می‌یابد.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان آوینی و سپهبد صیاد شیرازی افزود: شهید آوینی الگوی شهدای هنرمند کشور بود و شخصیت بسیار والایی داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به اینکه تعهد و مکتبی بودن از ویژگی‌های اخلاقی سپهبد شهید صیاد شیرازی بود گفت: آینده جوانان با اقتدا به شهدا روشن‌تر می‌شود.

وی صله ارحام، روابط با همسایگان، حضور در اجتماعات و عیادت از بیماران را از مهمترین روابط اجتماعی توصیه شده در اسلام برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.