خون کودکان مظلوم غزه دامن اسرائیل را می‌گیرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی امروز و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین گفت: خون کودکان مظلوم غزه دامن اسرائیل را خواهد گرفت.

 
علی احمدزاده امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به حضور گسترده مردم یاسوج و سایر شهر‌های استان در راهپیمایی روز قدس، افزود: این حضور آگاهانه و بصیرت اقشار مختلف مردم خاری در گلوی دشمنان و سبب امیدواری بیشتر مردم مظلوم غزه و فلسطین و جبهه مقاومت است.
 
وی گفت: جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل و اقدام تروریستی آنها در حمله به کنسولگری ایران در سوریه که باعث کشته شدن تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است روزی دامن این رژیم را خواهد گرفت و نابودی این رژیم خواسته همه امت های آزاده است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در شرایطی که مردم مظلوم، اما قوی و با اراده سرزمین‌های اشتغالی زیر بار ظلم و استبداد جنایتکاران قرار دارند حمایت همه مردم دنیا به ویژه هموطنان ایران اسلامی و در صحنه بودن آنان در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امید را در دل ملت فلسطین به ویژه مردم غزه زنده می‌کند. 
 
وی بیان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه با تمام ملت‌های آزادی خواه دنیا انزجار خود از رژیم منحوس، جنایتکار و نسل کش اسرائیل را به نمایش گذاشته اند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن غاصب صهیونیستی به پشتوانه آمریکا و دیگر کشور‌های غربی در حال قتل عام مردم غزه است و تمام امکانات جنگی و تسلیحاتی که این رژیم جعلی علیه ملت فلسطین و مردم غزه استفاده می‌کند همه مربوط به این کشورهاست.
 
وی بیان کرد: به شهادت رساندن بیش از ۳۲ هزار نفر و مجروح شدن ۷۵ هزار نفر طی چند ماه اخیر گواه نسل کشی و جنایت‌های غیرانسانی اسرائیل است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.