منتخب مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری خبر داد

رژیم صهیونیستی دشمن ممالک اسلامی

منتخب مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال این است تا جلوی پیشرفت علمی و اقتصادی اسلام را بگیرد و اقتصاد ممالک اسلامی را قبضه کند.

حجت‌الاسلام وعد مرابیگی منتخب مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری در مراسم روز جهانی قدس با ارائه تاریخچه‌ای از ظلم‌هایی رژیم صهیونسیتی در حق ملت مظلوم فلسطین و جهان اسلام، به ویژگی مبنایی این رژیم جعلی، یعنی «ترور» اشاره کرد و اظهار داشت: در سال ۱۹۴۸ هنگام تشکیل این رژیم، علمای مختلف در کشور‌های اسلامی اعتراض خود را اعلام کردند که در راس آنان امام راحل بود که فرمودند اسرائیل برای دنیا خطر‌ها دارد. همچنین در سال ۱۳۴۲ در روز عاشورا گفتند رژیم صهیونیستی به دنبال این هستند که در دنیای اسلام دانشمند وجود نداشته باشد، اینها دنبال ترور کردن دانشمندان جهان اسلام هستند. 

منتخب مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: در جنگ جهانی دوم رژیم صهیونیستی بیش از کشور‌های غربی ترور کرده است. مبنای این رژیم ترور کردن است. آنها به دنبال این بوند که در دنیای جهانی تصرف پیدا کنند برای همین اول باید دنیای اسلام را تحت سیطره قرار می‌دادند. شعار نیل تا فرات ایران را نیز در بر می‌گرفت.

وی یادآور شد: با شکل‌گیری انقلاب و آمدن امام راحل به عرصه سیاست جهانی تاریخ تحول دنیا عوض شد و به نفع مستضعفین تغییر پیدا کرد. 

وی تأکید کرد: جمعه آخر ماه رمضان که اوج بندگی و مناجات است لحظات آخر ماه مبارک نیز هست این بندگی و عبودیت را با یک جریان سیاسی عبادی آمیخته کرده و فواید بسیار زیادی برای جهان اسلام داشته است، اول اینکه فرهنگ جهاد و شهادت را زنده کرده و دوم اینکه امت اسلام را حامی فقیر قرار داد روز قدس روز حیات اسلام است.

در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس در ایلام قطعنامه این راهپیمایی قرائت و با شعار الله اکبر مورد تأیید راهپیمایان قرار گرفت.

برچسب ها: حضور مردم ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.