اروپا: اسرائیل باید گذرگاه‌ها را برای کمک رسانی به سرعت و به طور کامل باز کند

کمیسیون اروپا در واکنش به بازگشایی دو گذرگاه برای کمک رسانی به مردم غزه خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه شد.

کمیسیون اروپا امروز جمعه در مورد تصمیم اسرائیل برای باز کردن گذرگاه‌ها برای کمک رسانی در نوار غزه اظهار داشت که این تصمیم باید "به سرعت و به طور کامل" اجرا شود. 

این کمیسیون همچنین درخواست خود را برای محافظت از غیرنظامیان و امدادگران و "امکان فوری افزایش قابل توجه کمک‌های بشردوستانه به غزه" تکرار کرد.

کمیسیون اعلام کرد که اتحادیه اروپا به کار فشرده خود با شرکای منطقه‌ای و جهانی، سازمان ملل متحد و سازمان‌های غیردولتی برای افزایش ارسال کمک به غزه از طریق زمین، هوا و دریا ادامه خواهد داد. این سازمان اعلام کرد که ۴۴ پرواز را انجام داده است که تاکنون تقریباً ۲۰۰۰ تن کمک را از طریق عملیات پل هوایی بشردوستانه اتحادیه اروپا به غزه منتقل کرده است.

آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان امروز جمعه گفت که مقامات اسرائیلی "دیگر بهانه‌ای" برای ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه پس از باز شدن گذرگاه مرزی ایرز در شمال غزه ندارند.

پیش از این رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده بودند که کابینه امنیتی این کشور با گشایش گذرگاه مرزی اریز و بندر اشدود برای ارسال کمک‌های بشردوستانه موافقت کرده است که این اقدام با استقبال مواجه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
یعنی اگر مثل این حیوان نتان یاهو در هرکشوری این کارهای سادیسم بازی را در می آورد سازمان ملل همینطوری با آن برخوردمیکرد
آخرین اخبار