مقاومت ملت فلسطین مثال زدنی است

امام جمعه اصفهان گفت: رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارد.

امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس گفت: امام خمینی (ره) فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید و امروز این موضوع کاملاً مشخص است، زیرا در صورتی که آمریکا از این رژیم غاصب حمایت نمی‌کرد، هرگز توان ایستادگی در مقابل مقاومت را نداشت.


آیت الله سید یوسف طباطبایی افزود: بر اساس آیات قرآنی نباید در مقابل دشمن سستی نشان داد، زیرا خداوند زمینه پیروزی را برای مردم غزه آماده کرده و حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت، موجب شده توان مقاومت افزایش یابد و مقاومت امروز ملت فلسطین برای دنیا باور کردنی نبود، زیرا رژیم غاصب به ذلیل‌ترین شرایط خود رسیده است.


او  گفت: امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق گیر کرده است، این رژیم پیرو فرعون شده است، زیرا رژیم صهیونیستی فرعون کودکان را می‌کشد و از نظر ما اسرائیل و آمریکای امروز از پیروان واقعی حضرت موسی و عیسی نیستند و کافر مطلق هستند و امروز باید یهودیان و مسیحیان واقعی جنایتکاران رژیم صهیونیستی که لکه ننگ شدند را از خود پاک کنند.


آیت الله طباطبایی افزود: رهبر انقلاب فرمودند حجاب واجب قطعی اسلام است، و امروز دشمنان اسلام سعی دارند از راه ترویج بی حجابی به مردم نفوذ پیدا کنند، همان‌طوری که در طول تاریخ شاهدیم دشمنان اسلام از راه ترویج بی بندباری به مسلمانان ضربه زدند.


امام جمعه اصفهان تاکید کرد: امیدوارم خداوند توفیق کسب تقوا را به ما عنایت کند، به ویژه در ماه رمضان که بهار تقوا است، زیرا اگر انسان در این ماه موفق به تقوا نشد، وضعیت سخت خواهد شد.


طباطبایی نژاد یکی از مهمترین کار‌های ارزشمند مؤمنین را گذشت دانست و گفت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند اگر به دشمن خود قدرت پیدا کردید، شکر خدا را به صورت عفو و بخشش به جا بیاورید؛ بنابراین ضرورت دارد تمام دلخوری‌ها را از دیگران ببخشیم.


او گفت: امام صادق (ع) می‌فرمایند سعی کنید به هم رحم کنید، همان‌طوری که خداوند توصیه برادری و رفاقت کرده است، خداوند در قرآن می‌فرماید مؤمنان باید با دشمن خدا شدیداً مخالفت کنند و با دوستان خدا دوستی کنند.


امام جمعه اصفهان ادامه داد: از مردم تقاضامندم اگر از کسی دلخوری دارید از موضوع بگذرید و با هم‌دوستی کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.