روز قدس روز صیانت از کیان اسلام است

شهردار زاهدان با گرامی داشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: روز قدس روز صیانت از کیان اسلام است.

محمدامین براهویی در حاشیه راهپیمایی روز قدس  بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس معرفی کردند، این روز فلسفه‌ای داشت که بحث صیانت از کیان اسلام بود و بعد از آن هم اتحاد مسلمین جهان بود.
 
وی افزود: در همین راستا مردم ایران اسلامی و مسلمین جهان در این روز با زبان روزه به میدان آمدند که جنایاتی که رژیم غاصب در غزه انجام می ده را محکوم کنند.
 
 شهردار زاهدان تصریح کرد: ما همچنین محکوم می‌کنیم جنایاتی که در راسک و چابهار شاهد آن بودیم، این جنایات قطعاً از دشمنانی است که عاجز شده‌اند و از سر عجز این کارها را انجام دادند.
 
وی یادآور شد: به همین دلیل مردم امروز با تمام توان آمده‌اند که خشم، تنفر و انزجار خود را هم از اسرائیل و قاسم و هم از پیمانانشان انجام دهند چرا که اگر حمایت هم‌پیمانان اسرائیل که یک شهر کوچکی بیش نیست نبود اسرائیل نمی‌توانست چنین جنایاتی را انجام دهد.
 
براهویی خاطرنشان کرد: ما هم محکوم می‌کنیم تمامی جنایات چابهار، کنسولگری سوریه را و امیدواریم هرچه زودتر طبق فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل غاصب را سر جای خود بنشانیم و در هدف اصلی که محو اسرائیل است ان‌شاءالله سریع‌تر به نتیجه برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار