استاندار لرستان:

راهپیمایی روز قدس، یک عهد با مردم فلسطین در جهت حق طلبی و دفاع از مظلومیت آنها است

استاندار لرستان گفت: راهپیمایی روز قدس از ۴۵ سال قبل با ابتکار حضرت امام آغاز شده و تکرار می‌شود و این حرکت امروز بین‌المللی شده و مورد حمایت همه انسان‌های آزاده در سراسر دنیا است.

 فرهاد زیویار پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: راهپیمایی روز قدس به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) عهدی بود با مردم فلسطین به جهت حق طلبی و مظلومیت آنها و به جهت ظلمی که اسراییل در حق این مردم کرده است.
وی افزود: از ۴۵ سال قبل این کار با ابتکار حضرت امام آغاز شده و تکرار می‌شود و این حرکت امروز بین‌المللی شده و مورد حمایت همه انسان‌های آزاده در سراسر دنیا است.
استاندار لرستان اظهار داشت: راهپیمایی امروز جهات مختلفی دارد؛ یکی مربوط به حرکت وحشیانه‌ای است که اسراییل در کشتن زنان و کودکان غزه انجام داده و یکی حمله ناجوانمردانه به کنسولگری کشورمان در دمشق است.
زیویار بیان کرد: مردم ایران امروز برای مقابله با رژیمی ضد انسانی آمده که هیچ خط قرمزی برای خودش قائل نیست.

برچسب ها: روز قدس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
مردمی مظلوم تر از یهودیان در جهان وجود ندارد که از زمان ظهور اسلام تحت فشار و حملات بی امان قرار داشتند و هیتلر جنایتکار با انگیزه های اسلامی میلیونها نفر از انها را در کوره های ادم سوزی نابود کرد و کسی برای انها دلسوزی نکرد و از روی ناچاری به سرزمین مقدس خود پناه اوردند. وقتی وجدان نباشد، ظلم قابل توجیه است. مظلومیت مردم ایران در سرکوب 88 از هر مظلومیتی غم انگیزتر است. بدون وجود انیشتاین یهودی که راز انرژی هسته ای را کشف کرد، امروزه کسی توان صحبت از حق مسلم انرژی هسته ای نداشت.