عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مدعیان آزادی از جنایات اسرائیل دفاع می‌کنند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مدعیان زندگی و آزادی جهان، دفاع از جنایات رژیم صهیونیستی را سرلوحه برنامه خود قرار داده‌اند و نسبت به حمایت‌های مالی و نظامی از این تجاوز‌ها دریغ نمی‌کنند.

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در حرم رضوی گفت: روز قدس جلوه دشمنی با دشمنان خدا است و امام راحل (ره) از مردم و مسلمانان خواستند در آخرین جمعه رمضان برای آزادی قدس راهپیمایی و از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.

او ویژگی امسال روز جهانی قدس را توجه بیشتر آزادگان جهان در تمام دنیا به قدس دانست و افزود: امروز در دنیا خیابان‌های لندن، پاریس و واشنگتن هم شاهد حضور آزادگان و سردادن فریاد آزادی قدس هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اعلام برائت از رژیم صهیونیستی از سوی مردم دنیا، گویای این حقیقت است که بیش از ۷۰ سال افرادی در دنیا مناسباتی درست کرده اند و تامین امنیت دنیا را در قالب توان خود تعریف می‌کنند، آنها در برابر وحشیانه‌ترین رفتار‌ها نه تنها سکوت بلکه پشتیبانی می‌کنند.

جلیلی بیان کرد: امروز مردم دنیا می‌بینند کسانی که شعار آزادی می‌دهند، بدترین رفتار‌ها و جنایات را در سلب آزادی انسان‌ها آنهم آزادی‌های اولیه مانند داشتن زمین و دارو را می‌گیرند و بدترین رفتار‌ها را با یک ملت مظلوم رقم می‌زنند.

او تصریح کرد: ملت ما نیز شاهد مدعیان امنیت و آزادی در جهان است که با ریختن اشک تمساح نگران زنان و زندگی در کشور ما بودند، اما تمام مردم جهان شاهدند در آمریکا، فرانسه و انگلیس همین بازیگران در پرده دوم این نمایش وقتی با موشک به بیمارستان حمله می‌شود هزاران زن و کودک کشته می‌شوند، همین مدعیان حقوق زن و زندگی نه تنها سکوت می‌کنند بلکه در کنار جنایتکاران می‌ایستند و با گرفتن عکس یادگاری وعده کمک می‌دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا در دیدار مشترک با این متجاوزان میلیارد‌ها دلار برای تجهیزات نظامی به آنان کمک می‌کنند، در حالیکه ده‌ها هزار زن و کودک در بدترین شرایط به شهادت می‌رسند و از این جنایت صرفا طرفداری می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار