سردار سلامی در مراسم روز جهانی قدس:

رژیم صهیونیستی را در غزه دفن خواهیم کرد

سردار سلامی گفت: ما هشدار می‌دهیم هیچ عملی از هیچ دشمنی در مورد نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون پاسخ نخواهد ماند.

سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم روز جهانی قدس گفت: رژیم صهیونیستی خنجری است که نظام مزدور و شیطانی انگلیس از ۷۵ سال پیش در پهلوی پیکره امت اسلام فرو کرد و پس از آن آمریکای جنایتکار این رژیم را به عنوان یک سرپل سیاسی، امنیتی و جغرافیایی در متطقه جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای مهار و تنظیم سیاست‌های آمریکای جنایتکار باشد.

وی افزود: از آن تاریخ ننگین به این طرف، رژیم صهیونیستی به عنوان یک موجودیت تصنعی در ذیل سیاست‌های شیطانی غرب قرار گرفت و جنایت‌های بی شمار آنها امنیت و آسایش را از ملت فلسطین و بخش دیگری از سرزمین‌های اسلامی و عربی گرفته است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه تا پیش از انقلاب اسلامی نبرد‌هایی از سوی آمریکا و انگلیس و فرانسه با میدان داری رژیم صهیونیستی برای بی سرزمین کردن و آواره کردن ملت ریشه دار فلسطین انجام گرفت، تصریح کرد: همچنین جنایت‌های دیر یاسین و کفر قاسم و قانا و تهاجم ۳۳ روزه در لبنان و ۵۱ و ۲۲ روزه و همه اینها نماد‌های کاملاً واضحی است از اینکه این سم مهلک که توسط آمریکا بر پیکر جهان اسلام تزریق شده در حال کشتار مسلمانان است.

وی ادامه داد: آمریکای فاقد عقل سیاسی برای حفظ و بقای این رژیم بی‌ریشه که فروپاشی آن از هر جهت بسیار ممکن و به فضل الهی نزدیک است، هزینه‌های سنگین سیاسی، اقتصادی و امنیتی فراوانی را متحمل شده است.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: پیام‌هایی که از درون غزه به ما منتقل می‌شود این است که می‌گویند ما هیچ مشکلی بابت استقامت مقابل صهیونیست‌ها نداریم. می‌گویند شما محکم باشید ما رژیم را در غزه مدفون خواهیم کرد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی بین ممات و ممات است، هر عملی انجام دهد شکست خواهد خورد و اگر جنگ با فلسطین را ادامه دهد سرانجام مجبور خواهد شد که به این مقاومت فلسطین تن دهد. اگر بخواهد از میدان عقب بنشیند باز هم شکست است.

سردار سلامی افزود: فلسطینی‌ها بین حیات و حیات هستند، حیات سخت، اما سرشار از عظمت و شکوه؛ فلسطین نشان داد با تکیه بر ایمان یک گروه که امکان انتقال تسلیحات به ان وجود ندارد در مقابل ائتلاف امپراطوری‌های بی نظیر تاریخ بشر محکم ایستاده است و شکوه استقامت ایمان را نشان می‌دهد.

هیچ عملی از هیچ دشمنی بی‌پاسخ نخواهد ماند

سرلشکر سلامی ادامه داد: ما هشدار می‌دهیم هیچ عملی از هیچ دشمنی در مورد نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون پاسخ نخواهد ماند. هنر ملت ایران، شکستن قدرت امپراطوری‌ها است و اثبات حقیقت ایمان بر بطلان کفر و شرک است.

وی افزود: ملت ایران سازننده با شکوه‌ترین داستان‌های تاریخ برای آینده بشریت خواهد بود، همانگونه که امروز فلسطین درحال نوشتن یک داستان جاودان است تا همه نسل‌های آینده با حقیقت ایمان آشنا شوند.

رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز جنایت‌های رژیم صهیونیستی که توسط آمریکا حمایت می‌شود، آمریکا را در مرکز نفرت جهانی و به‌خصوص جهان اسلام قرار داده است، خاطرنشان کرد: شخصیت سیاسی آمریکا تحت تاثیر حمایت مالی و لجستیکی از رژیم صهیونیستی و حمایت سیاسی در وتو کردن همه قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل و حمایت‌های روانی آمریکا از رژیم صهیونیستی و تلاش برای غلبه دادن اراده سیاسی خود از طریق سلطه دادن این رژیم بر جهان اسلام قرار گرفته است.

وی افزود: همه این اقدامات موجب شده تا امروز شخصیت اخلاقی و سیاسی آمریکا در منطقه و جهان در حال زوال است و آمریکا مجبور شده تمرکز خود را از اقتصاد بر امنیت در شرق مدیترانه قرار دهد و زوال او از این منظر شتاب گرفته، اما آمریکا همچنان حاضر نیست این رژیم را رها کند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است و در اتاق مراقبت‌های ویژه سیاسی، امنیتی و روانی آمریکا در حال نفس‌کشیدن است و هرگاه این دستگاه تنفس مصنوعی غرب از بینی رژیم صهیونیستی برداشته شود او حیات نباتی به خود خواهد گرفت و فرو خواهد ریخت و این نزدیک است و دور نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هنگامی که به صحنه نگاه می‌کنید، رژیم صهیونیستی پیش از این در جنگ‌هایی با ارتش‌های بزرگ کشور‌های عربی با تکیه بر غرب توانسته بود بخش‌های مهمی از سرزمین‌های فلسطین شامل سرزمین‌های ۱۹۴۸، ۱۹۶۷، بلندی‌های جولان، صحرای سینا و کرانه باختری رود اردن که همچنان هم در اختیار اوست تصرف کند، اما، امروز در باریکه‌ای بین مرگ و زندگی قرار گرفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه تلاش رژیم صهیونیستی این است که میدان جنگ را از فضای زندگی اجتماعی و سیاسی از هم منفک کند، اما، چنین چیزی ممکن نیست. صهیونیست‌ها می‌خواهند در یک باریکه که گاهی عرض آن ۱۴ کیلومتر است، در میان دنیایی از بغض و کینه فشرده مسلمانان، حیات سیاسی امن و مطمئن داشته باشد. 

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به تراکم بغض فشرده مسلمانان ادامه می‌دهد. شرارت‌های رژیم صهیونیستی نشان از غلط‌بودن دستگاه محاسباتی این رژیم در مواجهه با جهان اسلام دارد و اتفاقاً این اشتباه در محاسبه برای رژیم صهیونیستی در باره آمریکا نیز اتفاق افتاده است.

سرلشکر سلامی افزود: صهیونیست‌ها و حامیان آمریکایی آنها فکر می‌کنند هرچه از مسلمانان بکشند و آنها را محاصره و آواره کنند بهتر می‌توانند به حیات خود ادامه دهند، اما قضیه واقعاً عکس این رویای آنهاست.

سرلشکر سلامی گفت: جغرافیای غزه بر روی نقشه کوچک است، اما، جغرافیای سیاسی آن وسعت جهانی پیدا کرده است و حمایت افکار عمومی همه جهان نه اعراب و مسلمانان بلکه همه جهان حتی جهان غیر اسلام را با خود دارد. امروز در حمایت از فلسطین سطح وسیعی از حمایت معنوی برای مردمان مظلوم فلسطین در محاصره که نشانه‌های آشکار یک مقاومت افسانه‌ای را در تاریخ نشان داده است.

سردار سلامی بیان کرد: شهید محمد هادی حاج‌رحیمی یک شهید گمنام، بیزار از شناخته شدن، نجیب، توانا و شاید ده‌ها سال در جبهه مقاومت زندگی کرد. او هم نسل شهیدان بزرگی سفیر شهید ما در یمن سردار حاج حسن ایرلو بود که اینها آن استقامت مثال زدنی را حمایت کردند.

وی افزود: شهیدان جوانی که در کنار آنان بودند تا منطق مبارزه و راه و رسم جهاد و شهادت را بیاموزند و مشق جهاد کنند تا بلاد اسلامی و امنیت ایران بزرگ را در پرتو این مجاهدت مهاجرانه تضمین و تثبیت کنند. شهیدان صالحی روزبهانی، محسن صداقت، جلادتی، آقابابایی و امان اللهی این شهیدان هستند.

شهدای راسک و چابهار موجب شکست توطئه سرویس‌های جاسوسی دشمنان شدند

سرلشکر سلامی اظهار کرد: درود خداوند بر شهیدان نیروی زمینی قدرتمند سپاه پاسداران و فرماندهی انتظامی عزیز این سرزمین که دیروز در مقابله با گروه‌های شرور حمایت شده از سوی سرویس‌های جاسوسی دشمنان‌مان توانستند زیباترین نقش یک مقاومت و دفاع شجاعانه را در جنوب شرق کشورمان با روحیه دل انگیز و با شهادت و جهاد رقم بزنند.

وی ادامه داد: این شهیدان اجازه ندهند هیچ یک از این مهاجمان شرور سر سالم به جهنم ببرند و آنها را تماماً با آن قدرت و اقتدار الهی خویش به درک واصل کردند. بر این شهیدان سرافراز و خانواده‌های آنها درود می‌فرستیم و از خداوند متعال برای بازماندگان این نسل فداکار صبر و اجر مسئلت داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
دوران رجز خوانی تموم شده ......اگه به جای داغ پیشونی عقل تو سرتون به هیچ کشوری سواری نمی دادید
Iran (Islamic Republic of)
آقای خاص
۰۸:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
فقط شعار دادید اینم وضعیت زندگی مردم هست .. سکه 46 میلیون دلار 65

حقوق کارمند 9 میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
ما در هر حال پیروزیم و آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند چون ما تمام کارهای غلط را خودمان انجام میدیم حتی اگر شکست بخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
کنار پاکستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
آره تو خواب و خیال دفن خواهید کرد اسراییل را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
بسم الله. ملت ایران منتظر پاسخ قاطع هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
ای کاش میشد یه بار عمل می‌کردید بعد حرفشو میزدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
شوخی می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
هیچ
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۵:۵۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
درود بر سپاه قدرتمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
سردار هر وقت همکارانی که فرزندانشان کانادا هستند را از سپاه بیرون انداختید. میزبان فرزندانتان را تهدید کنید...
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
در خواب البته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
وعده ها ی سردار مثل وعده های نامزدهای انتخابات مجلس یا ریاست جمهوری است۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
می دونی تو سایت دیوار چی نوشته بود نوشته بود بازنشسته استخدام می کنیم برای نظافت مجتمع خیلی درد دارد این حرف من بازنشسته لشکری الان باید برای خرج زن و بچه ام برم نظافت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
کار شرافت داره به دزدی و اختلاس سرت را بالابگیر اف بر مسولان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
الان روزای خوشمونه بزار ترامپ بیاد قدر الان رو میفهمیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
حالا دفن نکن به جوانی شان رحم کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
هر وقت عمل کردید بیاین درباره اش حرف بزنید.
عقل سلیم می گوید مانند روسیه که در تله افتاد شما مواظب باشید ،کشور در دام یک نبرد مستقیم با اسراییل و همه کشورهای پشتوانه اش نیفتد.در صورت جنگ همه کشورهای شبه جزیره غیر مستقیم هزینه جنگ را علیه ایران پرداخت خواهند کرد.اینها از ایران بیشتر از اسراییل نگرانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر مزدوران کاسه لیس صیهونیست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
موشک باران گزینه مناسبی است برای صهیونیست هایی که در غزه مستقر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر اسراییل و حامیانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
ان شا الله واقعا پشیمان کننده و نابود کننده و تمام کننده باشه و مفید و مقتدرانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
چرا بازار دارو اینقدر بی سروسامونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
هیچکاری نمیکنید فقط شعار میدین
البته اگر بگین گرون میکنیم یاتوسر ملت ایران میزنیم انجام میدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
فقط زورتان به مردم خودتان رسیده.نه اینکه مردم نجیبی هستند و چیزی نمی گویند ،بهتر نیست به این مردم و کشور خودتان برسید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
ببین سردار نزنید بازم می‌زنند مطمئن باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
ولی انصافا هنوز هم می ترسید بگید ما اسرائیل را نابود می کنیم و غیر مستقیم سخن می گویید که خیلی برای نتانیاهو درد آور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
سردار مردم نون ندارن بخورن،گرونی بیداد کرده،رانت و دزدان بیت المال مثل موریانه کشور را نابود کرده،راست میگی با دزدان بیت المال برخورد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
به یاری خدا ما ملت تا نابودی کامل این نطفه خبیث پشت نظام اسلامیم به امید روزی که کل جهان در عدل الهی صاحب الزمان زندگی کنند اما در این اثنا مواظب سفره ملت باشید اگه دلار و قیمت طلا کنترل گردد مردم به مدیریت نظام اسلامی ایمان خواهند اورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
فعلا که مردم بیچاره و بی گناه غزه دفن می شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
شما را قسم میدهم بقران که حتما حتما انتقام بگیرید وگرنه این آدمکشان جایی دیگر از کشورمان را خواهند زد
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۱۹:۴۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
به رژیم صهیونیستی میگم: چو کردی با کلوخ انداز سر خود را به نادانی شکستی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
رژیم صهیونیستی را در فاضلاب غزه دفن خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
زنده باد اسلام و ایران
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۰۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر صهیونیسم جهانی و و همه حامیانش .همینکه دشمن صهیونیستی چند روز است از ترس پاسخ قطعی ایران که آماده باش است خود نشان از توان و قدرت ایران عزیز دارد. سلام و درود خدا بر همه شهدا و سلام و درود خدا بر مسولین با غیرت ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
درود بر مبارزان و رزمندگان خط مقدم در غزه که اینگونه پایداری میکنند و با مقاومتشان پیام پایداری و استقامت بیشتر را به ما مخابره میکنند
درود بر سردار عزیز سلامی
ان شاءالله صهیونیست را نابود خواهیم کرد به یاری خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
دوران بزن دررو تموم شده
اسراییل میزنه و درنمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
بهترین کاری که ایران باید انجام بده ارتش اسراییل را در غزوه بکوبه هم مردم مظلوم نجات بده هم نیروهای حماس بتونند دوباره این عوضیها را بیرون کنند الان وقتشه در غزوه دفاع کنه از غزوه بهترین کار هست تلفات سنگینی به ارتش اسراییل بزنه تار و مارشون کنه تو غزوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
شعارهای بزرگ و دهن پر کن ولی دریغ از عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
بزنین این حرومزاده هارو ما ک دیگه زندگی نداریم بزنین نترسین جنگ هم بشه ما پشتتونیم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
خدایا دشمنان‌ اسلام و دشمنان ایران اسلامی را نابود کن‌وهرکس با این‌نظام مخالف است او را آواره کن‌و به فقر و بیماری و پریشانی و فروپاشی در زندگی مبتلا کن.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۸:۱۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
با سلام' با احترام به تمام نظرات ارائه شده و البته با عنایت به عقده دیرینه خصم از استقلال ایران که باعث شده با تمام توان خود در زندگی مردم ایران اختلال ایجاد نماید. به عرض می رسانم ' اینبار اگر جواب دندان شکنی به سگ صفتان اسرائیلی داده نشود' به روح پدرم قسم می خورم بقیه عمرم را نذر نابودی اسراییل کنم حتی با دندانهایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
یه لیوان آب بخور یه نفس عمیق بکش تازه اینجا مردم نظراتشون رو میگن برادر مجید. درخواست وام قرض الحسنه از پایگاه بسیج نیست که اینطوری نامه می نویسی! اتفاقا ده میلیون نفر تو پویش قبلی شرکت کردن برای حمله به اسرائیل شما رو هم جز همونا می فرستیم برید جنگ بعد چطوری میخوایی با دندونای نذری بری به جنگ اسرائیل ؟ نکنه میخوایی باهاشون مقلوبه بخوری تا نابودی اسرائیل نزدیکتر بشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
پاسخی به ۱۱:۱۲ بابا خیلی باحالی دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آقا مجید سلام' شما یه چیزی رو نمیدونی آنهم وجود افرادی به مراتب کثیف تر از اسراییل در ایران است که حتی شعور و فهم درک کردن فشاری که روی نیروهای نظامی این کشور بابت تامین امنیت است را نداشته و به خاطر رویت بدن‌های نیمه عریان مجریان زن' همواره چشم به ماهواره دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
رژیم صهیونیستی را در غزه دفن خواهیم کرد
ان شاء الله
خداوند لعنت کنه صهیونیست و آمریکا و انگلیس رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
باش
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
برای انتقام کردستان عراق را بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
انشا‌ الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
یه وقتهایی همین منفی ها ونقدها را باید بررسی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
ای سردار جان از ظاهر کلامتان فهمیدیم که صبر استراتژیکتان باز به کمکتان آمد.باید بشینیم و سالیان سال ترور شدن نخبگانمان را ببینیم چون می‌ترسیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
فقط حرف و حرف و حرف

این توپ و تشر های کلامی فقط جنبه مصرف تبلیغاتی داره ،به جای کمک به مردم مظلوم غزه چرا فقط حرف میزنید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل با خاک یکسان کنید به غیر از متخصصان شهرک سازی بعد اوناروبیارید ایران ازشون شهرک سازی یاد بگیرید و مشکل مسکن حل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
درود بر پاسداران رشید سپاه اسلام /حافظان امنیت / وخار چشم دشمنان / درود بر شرفتان که چنان عظمت واقتدار خلق کر دهاید که آمریکا ی جنایتکار با آن همه قدرت نظامیش /هیچ غلط نظامی برعلیه کشور ما نکرد / گر چه توانست با همراهی نظام سلطه از نظر اقتصادی ما را در تنگنا قرار دهد /
.بی چار ه های مزدور ورشکسته منافقین تو آلبانی یه لپ تاب بشون دادن /تا رای و نظر مخالف بدن /
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
بحول و قوه الهی سردار
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۶:۴۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
فعلا ما داریم هرروز زیر بار گرونی دفن میشیم دلار ۶۵ هزار تومنی رو دریابید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
زنده باد مقاومت و سرداران رشید اسلام و انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
شهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
سرداروسپاه وبسیجیان عزیزدرقلب مایی بااونایی که منفی میدم‌کاری ندارم چون حسودودشمن ایران هستن هرکسی همه که به شماناسزامیگه برازنده ی خودشه سپاه وبسیج سپرمردم توبلاهستن همچین ادمای بزرگی لایق بهتریناهستن اوناکه حسودودشمنن اگه راست میگن کوربشن به جای سپاه وبسیج واردعمل بشن وازجون بی ارزششون بگذرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
آب بخور نفس بگیر برادر دوباره شعار بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
به عمل کار بر آید.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
درود برسردارسلامی عزیز،مجاهد فی سبیل‌الله خداوندبرعذت شما بیافزاید انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
دفعه پیش سردار گفتی اگر یک تار مو از یک ایرانی کم شود فلان میکنیم الان کنسولگری زدن چیکار کردین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل رفتنی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
سردار مردم پشت شما هستند، از نابودی اسرائیل حمایت میکنیم. با قدرت جلو برید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
اشتباه قرمز دادم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
سردار عزیز اگر غیر از شماها و رهبر عزیز هر کس دیگر این حرف را میزد هیچوقت باور و قبول نمیکردم ، ولی مطمئن باشید اسلام و قرآن و ایران و شیعه روز به روز پیروز و موفق تر از دیروزش خواهد بود ، رمز پیروزی اسلام شهادت طلبی آن است ! دشمن از این قضیه ترس دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
خدا حفظتون کنه سخنرانی های شما را دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
فعلا که ما مردم ایران زیر بار گرانی و تورم دفن شدیم و توان خرید حتی ۱ کیلو گوشت ۷۵۰ هزار تومنی را نداریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا با فشار اقتصادی میخواد ما رو به زانو دربیاره
اما ما با استعانت از ابا عبدالله الحسین جانمان میگوییم هیهات من الذله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
در این شبها و روزهای عزیز ماه رمضان ، از خدا میخواهیم مشکلات اقتصادی کشور حل شود . ولی بدان تمام مشکلات کشور ما ، ناشی از دشمنی ها و اقدامات خصمانه همین اسرائیل و آمریکا و انگلیسه . اینها همه ایران و منابع اقتصادی آن را میخواهند . و اگر کسی فکر میکنه اینها دلشون بحال مردم ایران میسوزه ، زهی خیال باطل . مگر در زمان جنگ جهانی اول و دوم ، که ایران را اشغال کردند ، به کسی رحم کردند ؟ ، مگر حتی به غیر مسلمانها و غیر مذهبی ها هم رحم کردند ؟ مگر اسرائیل در زمان اشغال فلسطین به مسیحیها هم رحم کرد ؟ مگر داعش در سوریه و عراق ، به ایزدیها و مسیحیان و .... رحم کردند . ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
سلام
برای خریدن ملزومات مخصوصا و غیره سعی کنید از فروشگاه ها و تره بار با قیمت مصوب خرید کنید .
جای دیگه بهتون هر قیمتی بخوان میدن
تاحدودی هزینه هارو میتونید خودتون به نفع خودتون مدیریت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
بدون شرح احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
تو یکی حتما دروغ میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
بله شما درست میفرمایید حضرت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
انتقام سخت سردار عزيزمان چه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
انتقام سخت در مذاکرات سران قطر و عمان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان لغو شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
فعلا توی نوبته!
Iran (Islamic Republic of)
مهران پیراسته نیک
۱۳:۲۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
برو بابا فقط حرف جرات ندارید مستقیم حمله کنید اما آخر اسرائیل مستقیم به ایران حمله میکنه اون موقع هم غیرمستقیم حمله کنید خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
آقا سرباز میگیریم اول از همه شما را ثبت میکنیم آقای شجاع وقتی انتقاد داری آیا مانند سردار مرد همیشه میدان هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
شماکه میگی جرات نداری وخیلی های دیگه اگه ایران خواست واردجنگ بشه واسرائیلابزنه راضی هستیدانصافا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
ببین عزیز اونهایی که در سوریه شهید شدن از سپاهیان هستن پس لطفا شما از جرات حرف نزنید! که اگه گربه عطسه کنه درمیرید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
نترس، بگو بیاد منتظریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
صد گفتار چون نیم کردار نیست ، سردار محترم الان تمام ملت منتظر پاسخ قاطع به جنایت اخیر هستند و مطمئن باشید در صورت انتقام اکثریت ملت از شما پشتیبانی خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
سردار وقت عمل و اقدام هست نه رجزخوانی و تهدید تو خالی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
سردار روز قدس تموم شد شهیدان به وطن اومدند بدون قطع دست دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
فقط شدین سردارِ شعار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
مثبت دادم ولی فقطش مبالغه ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
به لطف خدا هندسه و جغرافیای مقاومت روز به روز مستحکم تر میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
دیگه شعار بی پشتوانه و توخالی در کشور ما عادی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
نتانیاهو در عمر نکبت بار خودش تنها یک حرف درست زد: آسیب بزنید آسیب می بینید. البته ایران باید همین فرمول این شخص مغرور را متقابلاً با قوتی بیشتر و همراه با تدبیر غیر قابل پیش بینی بر علیه خودشان بکار ببرد و این رژیم منحوس را تضعیف کند، بنحوی که از درون و بیرون متلاشی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
درود خدا بر رزمندگان مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
کسی که منفی داده یا از ترس بزدلی یا از خوی شیطانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
اسلام پیروز است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
اینو خدا میگه بی مغزها منفی میدن خخخخ فک کردین زورتون به خدا میرسه
Turkiye
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
به جوانی شان رحم کنید.....!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۱۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
تو توی همون ترکیه که هستی خیلیها باغیرت و ضد اسراییل هستن ولی گویا تو غیرت نداری .
آخرین اخبار