حضور ۵۰۰ تیم در مسابقات فوتسال جام رمضان استان اردبیل

رییس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان با شرکت بیش از ۵۰۰ تیم در این استان در حال برگزاری است.

صمد نوتاش در بازدید از سالن رضازاده اردبیل به عنوان میزبان مسابقات فوتسال جام رمضان در اردبیل اظهار کرد: این مسابقات که در شهرها، بخش‌ها و روستا‌های استان در رده‌های مختلف سنی در حال برگزاری است، با استقبال مردم و ورزش دوستان روبرو شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

او خاطرنشان کرد: مسابقات در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان در تمامی شهر‌ها و بخش‌های استان اردبیل در حال برگزاری است.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون مرحله مقدماتی این مسابقات رو به پایان بوده و مسابقات امسال با شور و هیجان خاصی در حال برگزاری است.

نوتاش گفت: امسال در مسابقات فوتسال جام رمضان شهر اردبیل ۷۰ تیم در رده‌های سنی مختلف با هم رقابت می‌کنند.

او تصریح کرد: در این مسابقات ۲۴ تیم در رده سنی بزرگسالان، ۱۶ تیم در رده سنی پیشکسوتان و ۳۰ تیم در رده‌های سنی پایه نونهالان، نوجوانان و جوانان در حال رقابت با هم هستند.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان شهر اردبیل هر روز بعد از افطار از ساعت ۲۰ شب تا ۲۴ در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی این شهر به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود.

نوتاش با تقدیر از همکاری نیروی انتظامی و اداره کل ورزش و جوانان استان در برگزاری منظم و باشکوه این مسابقات گفت: ۳۰ داور مجرب این رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند.

او ادامه داد: به دلیل استقبال بسیار خوب تماشاگران و علاقمندان از مسابقات فوتسال جام رمضان شهر اردبیل، مرحله نیمه نهایی و نهایی این مسابقات در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین‌زاده اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل با بیان اینکه برگزاری منظم مسابقات فوتسال جام رمضان از اولویت‌های اساسی هیأت فوتبال استان اردبیل است، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فوتسال علاوه بر رشد و توسعه این رشته ورزشی، باعث ایجاد شور و نشاط در بین مردم به ویژه جوانان می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار