پیش بینی اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی در هفته شهرکرد

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: اجرای ۵٠ برنامه فرهنگی برای هفته شهرکرد با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌ها پیش بینی شده است که از این میان ۳۱ برنامه نقش محوری دارند.

اکبر ایازی اظهار داشت: با توجه به تقارن هفته شهرکرد با دهه کرامت سازمان‌ها و نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی شهرکرد برنامه‌های متنوعی را پیش بینی کرده‌اند.

وی افزود: در اولین روز از هفته شهرکرد آیین رونمایی از پوستر هفته شهرکرد برگزار می‌شود، همچنین دو برنامه بزرگ محوری در روز ۲۸ اردیبهشت به عنوان همایش دهکرد و در روز ۳۱ اردیبهشت نیز جشن عمومی شهرکرد برگزار خواهند شد.

ایازی اضافه کرد: برنامه‌های غبارروبی امامزادگان و قبور شهدا از جمله تپه نور الشهدا و روضه الشهید منظریه همراه با نور افشانی از جمله برنامه‌های ویژه روز شهرکرد است.

وی با بیان اینکه همکاری مثبتی بین نهاد‌های فرهنگی در خصوص روز شهرکرد شکل گرفته، گفت: در روز شهرکرد استفاده از موزه‌ها و قلعه‌ها و ناوگان اتوبوس شهری به صورت رایگان خواهد بود. همچنین بلیط پردیس سینمایی بهمن به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

ایازی بیان داشت: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با محوریت اداره ورزش و جوانان مثل جشنواره بادبادک‌ها و پیاده روی عمومی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وی عنوان کرد: پیش بینی‌هایی جهت انجام برنامه‌های فرهنگی دیگر مثل تور شهرکرد گردی ویدئو مپینگ برج آزاری تهران با موضوع روز شهرکرد در سی‌ویکم اردیبهشت، نصب قاب هنری در خیابان کاشانی و… صورت پذیرفته است.

ایازی ادامه داد: ۵٠ برنامه فرهنگی متنوع برای هفته شهرکرد با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌ها پیش بینی شده است که از این میان ۳۱ برنامه نقش محوری دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.