شناسایی ۱۴۴ نانوایی متخلف قزوینی در ماه مبارک رمضان

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شناسایی ۱۴۴ نانوایی متخلف در بازرسی‌های ماه مبارک رمضان این استان خبر داد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: نانوایی‌های متخلف در بازرسی از ۹۲۱ واحد نانوایی شناسایی شده که پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

وی اضافه کرد: نانوایی‌های متخلف در سه رده بربری، لواش و سنگک به دلیل گران فروشی، کم فروشی، تعطیلی غیرمجاز و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی از سوی بازرسان و همچنین سامانه ۱۲۴ مورد رسیدگی قرار گرفتند.

خدایاری با بیان اینکه ۵۰ درصد تخلفات صنفی در حوزه عرضه کالا‌های اساسی مربوط به نانوایی‌ها است، ادامه داد: در همین مدت حدود ۳۰ کیسه آرد یارانه‌ای یک و ۲ هر کدام به وزن ۴۰ کیلوگرم در واحد‌های صنفی و صنعتی شناسایی و ضبط شدند.

به گفته این مسئول، در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین تعطیلات نوروزی، واحد‌های گشت بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی به صورت شبانه روزی بر فعالیت اصناف به ویژه نانوایی‌ها نظارت داشتند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه نانوایی ها، موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.