راهپیمایی روز قدس در لرستان آغاز شد

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم انقلابی و روزه دار در لرستان آغاز شد.

راهپیمایی روز قدس در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار ملت ایران همگام با مسلمانان جهان در استان ولایی لرستان آغاز شده است.

 راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم آباد نیز با حضور گسترده آحاد مردم و همچنین استاندار لرستان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، مدیران استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شده است.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس مسیر حرکت خود را از میدان شهدا شهر آغاز کرده و با طی مسیر‌های مشخص در مصلای الغدیر خرم آباد محل اقامه نماز جمعه اجتماع می‌کنند.

مردم مومن و روزه دار خرم آباد با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست و حمل دست نوشته‌هایی در حمایت از انتفاضه فلسطین و حرکت‌های انقلابی کشور‌های منطقه، بر نابودی رژیم جعلی اسرائیل و برقراری استقلال و آزادی در تمامی کشور‌های مسلمان به خصوص قدس شریف تاکید دارند.

 در خرم آباد ساعت ۱۱ از میدان شهدا آغاز شد و در پل شهدا، سه راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلای الغدیر ادامه می‌یابد.

 راهپیمایی روز قدس در بروجرد نیز از ساعت 10/30 در مسیر میدان یادبود، میدان بهشت، بلوار بهشت و مصلای نماز جمعه انجام می‌شود، همچنین این مراسم در دورود ساعت 10 در مسیر میدان امام حسین (ع) میدان آزادگان، بلوار معلم و مصلای نماز جمعه خواهد بود.

 راهپیمایی روز قدس در ازنا از ساعت ۱۱ آغاز می‌شود و مسیر راهپیمایی از میدان شهید صادقی، خیابان امام (ره) به سمت مصلا می‌باشد همچنین شهروندان الیگودرزی همین ساعت در مسیر میدان آزادی، خیابان ولیعصر (عج) و میدان امام (ره) به سمت مصلا حرکت می‌کنند.

 راهپیمایی روز قدس در کوهدشت ساعت ۱۱ در مسیر مسجد صاحب الزمان (عج)، میدان شهدا، میدان امام (ره) خواهد بود و در پلدختر از میدان شهید بهشتی، خیابان هفتم تیر، خیابان امام (ره) و مسجد امیرالمومنین انجام می‌شود.

این مراسم در سلسله و نورآباد از ساعت ۱۱ آغاز شد و به ترتیب از خیابان امام (ره) و مصلا در سلسله و سه راه ولیعصر در نورآباد برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها: روز قدس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۰۷:۵۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
مردم یکبار دیگر با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی روز قدس دین خود را به انقلاب ادا و مسئولین مملکتی را شرمنده کردند . طلا گرمی قریب 4 میلیون سکه 42 میلیون دلار نزدیک 70 هزار . سالهاست مسئولین کاری نمی کنند و مردم فقط پای کارند