جا به جایی ۱۰ هزار و ۶۱۹ مسافر در ایام نوروز

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از جا به جایی ۱۰ هزار و ۶۱۹ مسافر در ایام نوروز به وسیله ۱۰۶ پرواز خبر داد.

مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت : این آمار مربوط به ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین می شود و هم اکنون ۴۰ پرواز هفتگی در فرودگاه کرمانشاه به مقصدهای تهران، مشهد و عسلویه فعال است.

وی افزود: روزانه یک پرواز به مقصد مشهد توسط شرکت های هواپیمایی آوا و سپهران انجام می شود و به مقصد تهران نیز روزانه ۲ تا چهار پرواز توسط شرکت های هواپیمایی ایران ایر، قشم ایر و ماهان صورت می گیرد.

به گفته بیاتی شرکت ماهان پس از ۱۵ سال پروازهایش را از فرودگاه کرمانشاه از سرگرفته است ضمن اینکه هم اکنون شرکت های هواپیمایی کاسپین و پارس ایر نیز در مسیر عسلویه فعال هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت تعمیر باند اصلی فرودگاه کرمانشاه نیز گفت: فعالیت آسفالت باند در سال جدید شروع شده است و امیدواریم با اتمام کار محدودیت پروازهای شب و پهن پیکر برداشته شود.

بیاتی در خصوص تعداد کم پروازهای فرودگاه کرمانشاه گفت: این کاهش پرواز به دلیل کمبود هواپیما در کل کشور است و موضوع به وضعیت باند فرودگاه کرمانشاه ارتباط چندانی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.