خانواده‌های اسرای اسرائیلی جلسه کنست را برهم زدند

خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دست مقاومت فلسطین، جلسه کنست را برهم زدند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که ساختمان کنست پس از آنکه فعالان و خانواده‌های گروگان‌ها در نوار غزه، تراس‌های ساختمان را رنگ پاشی کردند شاهد هرج و مرج بود.

به گزارش وبسایت وای نت، فعالان و بستگان گروگان‌ها امروز در جلسه عمومی کنست حاضر شدند و برای آزادی گروگان‌ها شروع به اعتراض کردند.

اکانت کنست در پستی در "X" نوشت: خانواده‌های افراد ربوده شده در سالن مهمانان در جلسه عمومی شروع به اعتراض کردند، در حالی که در دستان خود رنگ زرد داشتند.

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون این رژیم نیز، در سخنرانی خود قبل از نشست عمومی کنست، از معترضان علیه رژیم خواست تا به قانون پایبند باشند.

او با انتقاد از دولت نتانیاهو گفت: هیچ کشوری در جهان وجود ندارد که ممکن باشد دولت همچنان پس از هفتم اکتبر بر سرکار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۳:۲۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
اینک این بیچارگان که با ملیت های مختلف برای زندگی راحت به اسراییل مهاجرت کردن مورد سو استفاده صاحبان زر و زور و ترویز و نیرنگ قرار گرفتن و شک نکنید با اعلام اتش بس بار و بند خود را بسته و راهی کشور هایشان خواهد شد امری که بلا شک یک زلزله بزرگ سیاسی و اجتماعی است که اسراییل به خود ندیده
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۱۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
جون میده موقعیی که همه کله گنده جمع هستن یه موشک بزنی تو کنست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
کشتن برای اینا مثل آب خوردنه یهو دیدی خانواده اسرای اسرائیلی رو هم کشتن به هیچ کس هم جواب پس نمیدن به خدا هم اعتقاد ندارن ، قیافه و ظاهرشون هم عین خود شیطان رجیمه، الله اکبر
آخرین اخبار