معاون استاندار ایلام:

بستر‌های لازم برای جمع‌آوری زکات فطریه در استان فراهم شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: بستر‌های لازم برای جمع‌آوری زکات فطریه با همکاری فرمانداران و متولیان امر در استان فراهم شود.

محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در نشست هماهنگی جمع‌آوری زکات فطریه استان ایلام، با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی در خصوص جمع‌آوری و پرداخت زکات فطریه در استان، اظهار کرد: برای نهادینه شدن فرهنگ پرداخت زکات فطریه از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه جزئیات نحوه پرداخت و مصارف زکات فطریه بایستی در صدا و سیما اطلاع‌رسانی شود، تصریح کرد: اطلاع رسانی در این زمینه بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه تبیین فضای معنوی ماه مبارک رمضان در جامعه بسیار مهم و تاثیر گذار است، گفت: فضلیت شب‌های قدر معادل، هزار ماه است که این مهربان بودن خداوند متعال را نسبت به بندگان خود را نشان می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام یادآور شد: در ماه مبارک رمضان، روح و جان انسان صیقل داده می‌شود و اوج و عشق و دل‌دادگی انسان به معبود در ماه مبارک رمضان است که نیاز است این موضوع به‌خوبی تبیین شود.

معاون استاندار ایلام با اشاره به شهادت جمعی از سرداران اسلام در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، گفت: شهادت این سرداران که توسط رژیم جعلی اسرائیل، نشان دهنده اوج خباثت دشمنان این ملت است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.