احیای شب بیست و سوم ماه رمضان در کرمان+ تصاویر

مردم سراسر کرمان در شب بیست و سوم ماه رمضان با برگزاری آیین‌های مختلف به نجوا با پروردگار خویش پرداختند.

مردم سراسر کرمان   با شب زنده داری در شب بیست و سوم ماه رمضان به راز و نیاز با پروردگار خویش پرداختند.

شب قدر در یزدان آباد

 مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در کلیه مساجد و تکایای بخش یزدان آباد با حضور گسترده مردم برگزار شد.

اکبر ایزدی، بخشدار یزدان آباد ضمن حضور در تکایا و مساجد مختلف و عرض تسلیت و محکوم کردن اقدام مستشاران نظامی ایران در سوریه گفت: شب قدر بهتر از هزار ماه است و در فرهنگ غنی اسلام، همه چیز را با معیار‌های الهی می‌سنجند و بر همین اساس قرآن در مورد شب قدر می‌فرماید: «لَیلَةُ الْقَدْرِ خَیرٌ مِّنْ أَلْفِ شَهْر» و در دعای ۴۴ صحیفه سجادیه نیز می‌خوانیم: خداوند عبادت و بندگی در شبی از شب‌های  ماه رمضان را برابر با عبادت در شب‌های هزار ماه قرار داد.

وی افزود: روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن رژیم جعلی اسرائیل است، 

ایزدی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار زاهدی و همرزمانش بیان کرد: روز قدس امسال متفاوت از هر سال هست و حضور شما مشت محکمی درپاسخ به اقدامات شوم رژیم جعلی اسرائیل است.

وی ضمن تشکر از حضور آحاد مردم و مسئولان و نیرو‌های نظامی تصریح کرد: راهپیمایی درمرکز بخش یزدان شهر  ۱۰ و ۳۰ دقیقه، در شهر سی ریز ۹ و ۳۰ دقیقه و دهستان شعبجره ۱۰ صبح اعلام شده است.

شب های قدر در یزدان آباد

 شب زنده داری در گلشن شهرستان انار 

«سبحانک لا الله الاانت الغوث الغوث خلصنا من نار یارب» این ندایی بود که از گوشه گوشه مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک رزمندگان گلشن به گوش می‌رسید. مردمی که اظهار عبودیت کرده و با حضور در پیشگاه احدیت در شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان با قرائت دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سر گذاشتن از درگاه احدیت بهترین سرنوشت ها را طلب و استغاثه کردند.

مردم خدا جوی و مومن منطقه گلشن در مسجد فاطمه الزهرا(س)  نیز یکبار دیگر در این ماه مبارک رمضان، دست نیاز به سوی خداوند خود دراز و اظهار بندگی کرده و با قرائت دعای جوشن کبیر و مراسم سخنرانی و قرآن به گذاشتن، اعمال ویژه این شب را انجام داده و از خداوند بهترین تقدیر ها را طلب کردند.

 

گلشن انار 

 

گلشن انار 

گلشن انار 

گلشن انار 

 

گلشن انار 

 

برچسب ها: مراسم احیا ، شب قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار