میزان جا به جایی مسافران از فرودگاه زنجان به مشهد ۶ برابر افزایش یافت

مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: طی تعطیلات نوروزی از ۲۴ اسفند تا سیزدهم فروردین یک هزار و ۵۰۰ مسافر از استان به مقصد مشهد مقدس جا به جا شدند که نسبت به ۶ ماهه ۱۴۰۲ افزایش ۶ برابری داشته است.

محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: در مدت یاد شده ۵۲ پرواز از فرودگاه استان انجام گرفت که از این تعداد ۱۸ مورد آن مسافری و ۳۴ پرواز غیر برنامه ای و آموزشی بوده است.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام گرفته پروازهای زنجان به مشهد روند رو به رشدی داشته است، اضافه کرد: با توجه به تقارن ۲ عید نوروز و ماه مبارک رمضان استقبال هم استانی ها از این پروازها بسیار چشمگیر بود.

این مسوول با تاکید بر اینکه پروازهای زنجان به مشهد و بالعکس بدون هیچ تاخیری انجام گرفت، ادامه داد: در زمان حاضر سه پرواز از فرودگاه زنجان به مقصد مشهد مقدس طی روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه انجام می گیرد.

وی گفت: با توجه به استقبال زنجانی ها افزایش پروازهای این مسیر به چهار روز در هفته در دستور کار است که امیدواریم این مهم با مذاکرات محقق شود.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان در ادامه به برقراری پرواز زنجان به کیش طی ماه های آینده اشاره کرد و گفت: با ساز و کارهای فراهم شده آغاز پرواز این مسیر تا حدودی زیادی نهایی شده است.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها پرواز زنجان به کیش طی ۲ روز در هفته /یکشنبه و چهارشنبه/ برنامه ریزی شده است که امیدواریم با استقبال مردم مواجه شود.

یگانه خاطر نشان کرد: مقرر بود این پرواز قبل از پایان سال ۱۴۰۲ انجام شود اما به دلیل مشکلات فنی شرکت مجری، این اقدام در سال جاری صورت می گیرد.

برچسب ها: فرودگاه ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.