نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

ابهت رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شکسته شد

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: جهانیان به عینه شکسته شدن ابهت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ غزه را مشاهده کردند. ‌

آیت‌الله علی خاتمی شامگاه سه‌شنبه در سومین شب از شب‌های قدر و در جمع روزه‌داران زنجانی حاضر در امامزاده سید ابراهیم (ع)، با اشاره به اینکه همه دنیا شکسته شدن ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را در جنگ غزه مشاهده کردند، گفت: این بدان معنی است که مردم غزه هیچ‌گاه زیر بار ذلت نرفته و تسلیم نخواهند شد.

وی با یادآوری اینکه اسرائیل در طول چند دهه گذشته جنایات زیاد و بی‌شماری را علیه مردم فلسطین به ویژه غزه مرتکب شده و این جنایات امروز بیش از گذشته تداوم دارد، اظهار کرد: دیدن این جنایات برای هر انسانی آزاردهنده و سخت است، هر چند سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این جنایات نکته مبهم این ماجرا است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه آمار جنایات اسرائیل طی چند ماه اخیر در غزه حاکی از آن است که اغلب شهدای غزه را کودکان به خود احتصاص داده‌اند، ادامه داد: متأسفانه آمار رسمی منتشر شده از وقایع این جنگ، حاکی از آن است که بسیار از کودکان غزه در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز به دلیل گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه شب‌های قدر بهترین فرصت برای زدودن و کنار گذاشتن همه بدی‌ها است، خاطرنشان کرد: یکی از پرفضیلت‌ترین شب‌ها در این ماه عزیز، شب‌های قدر است که دعا در این ایام باعث گشوده شدن بسیاری از درها به روی انسان خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.