انگلیس نسبت به تشدید تنش‌ها پس از حمله به دمشق هشدار داد

سفیر انگلیس در سازمان ملل متحد بدون اشاره به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در غرب آسیا در خصوص تشدید تنش‌ها پس از حمله به دمشق هشدار داد.

جیمز کاریوکی، سفیر انگلیس در سازمان ملل متحد نسبت به احتمال افزایش تنش در خاورمیانه پس از حمله در دمشق ابراز نگرانی عمیق کرد.

کاریوکی بدون اشاره به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در غزه و سوریه که عامل اصلی ایجاد تنش در خاورمیانه است، مدعی شد ایران با حمایت از حماس، حزب الله و نیرو‌های بسیج مردمی در سوریه و عراق موجب تنش در غرب آسیا شده است. 

انگلیس در ادامه یاوه گویی‌های خود از ایران خواست تا حمایت خود از این گروه‌ها را متوقف کند و خواستار توقف کمک‌های بشردوستانه در غزه برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش‌ها شد. علاوه بر این، کاریوکی در انتهای اظهارات خود بر تعهد خود به کاهش تنش در خاورمیانه تاکید کرد و بر ضرورت آتش بس پایدار در غزه تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۶ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
محور شرارت‌ها اگر بصورت واقعی و برمبنای سوابق تاریخی مورد بر رسی قرار گیرد در اصل دولت مغرض و پنهانکار ومداخله گر انگلیس به اتفاق نطفه شوم اسراییل و دولت جنایت پیشه آمریکای جهانخوار می‌باشند که بطور مثال مانند ماری سه سر که با زهرپاشی و مسمومیت ناامنی چندین دهه منطقه خاورمیانه را ملتهب وپراشوب ساخته اند،قدر مسلم باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به دولت های منطقه خاورمیانه مبنی بر حداقل کار مقابله با این ظلم آشکار در فلسطین توسط این مثلث شوم قطع مراودات تجاری و اقتصادی می‌تواند تاثیر گذار باشد،چراکه شریان اقتصادی پایداری ظلم این جنایتکاران منابع اقتصادی منطقه یعنی نفت عامل استمرار وجودی آنان است که بموازات جهاد فرهنگی تواما القای این پیام به دولت های منطقه در روابط دیپلماتیک ازنوع کارشناسی شده بطور حتم ویقین تاثیرات مثبت کاهش نفوذ جنایتکاران را بدنبال خواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
انگلیس این روباه استعمارگر مسبب همه بد بختیها در خاور میانه است /مردک کثیف غلط اضافه کرده
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۰۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
انگلستان! بنیان گذار این انگل جامعه بشری که به هیچ قانونی پایبند نیست و حامی تروریسم در تمام دنیا و در واقع کشور تروریست پرور با پررویی که در طول تاریخ نمایان است اگر این را نمی گفت می گفتند لال است.!!! لعن الهی بر شما پاینده باد
Iran (Islamic Republic of)
آفتاب
۱۲:۴۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
انگلیس گ خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۰۸:۵۷
اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

۰۹:۳۳۱۵ فروردين ۱۴۰۳
ایران چگونه از صهیونیست‌ها انتقام خواهد گرفت؟
اسرائیل مرتکب نقض آشکار قوانین بین المللی و حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه شده است عاملین و حامیان جنایت اخیر اسرائیل مجازات خواهند شد
حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق با چراغ سبز آمریکا بوده است.
پیام ما به دولت آمریکا فقط انتقام از آمریکا و اسرائیل است.
حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران تجاوزکارانه بود.
اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.
آمریکا جنایتکار مسئول تمام اقدامات اسرائیل است.
حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق با چراغ سبز آمریکا بوده است.
تجاوز وحشیانه اسرائیل جنایتکار به کنسولگری ایران با حمایت کور آمریکا جنایتکار صورت گرفت.
کاخ سفید: نقشی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق نداشتیم/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است حمله اسرائیل جنایتکار به کنسولگری ایران در دمشق با دستور مستقیم کاخ سفید صورت گرفته است.
آخرین اخبار